Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

sprattlas skrev:Är det fler än jag som saknar info om album, låt och artist efter låtbyte när man spelar Spotify i bilen via USB?

Någon som har en lösning? Riktigt irriterande.

Bilmodell? Ljudsystem i bilen? Spotifyversion? Telefonmodell? För jag utgår från att det är en smartphone. Eller en surfplatta? Operativsystem? Eller kanske via Carplay? Det framgår inte i frågeställningen. Du beskriver att du saknar informationen efter låtbyte, tolkar det som om du ser den information du söker innan du byter låt. Stämmer det?

Sen kanske vi kan hjälpa dig mot en lösning. :)
TommyP86 skrev:Det är apples fel, kom nån gång i vinter/vår med en uppdatering. (Om du nu har en sån. Jag sitter med senaste mjukvaran i bilen och det är samma här.
Åhh detta Apple och deras krånglande och iver att "styra och låsa in" folk med sina egna lösningar. När skall folk inse att Android är så otroligt mycket bättre... Men så har Android 87,5 % och Apple knappt 12 % om man ser till världsmarknaden. Aldrig en Appleprodukt i mitt liv!
Nalleman64 skrev:
TommyP86 skrev:Det är apples fel, kom nån gång i vinter/vår med en uppdatering. (Om du nu har en sån. Jag sitter med senaste mjukvaran i bilen och det är samma här.
Åhh detta Apple och deras krånglande och iver att "styra och låsa in" folk med sina egna lösningar. När skall folk inse att Android är så otroligt mycket bättre... Men så har Android 87,5 % och Apple knappt 12 % om man ser till världsmarknaden. Aldrig en Appleprodukt i mitt liv!

Att välja operativsystem är tycke och smak, båda har sina för och nackdelar. Detta forum är inget för att uppmuntra fanboyism.

För att inte vara offtopic så rekommenderar jag att sända ditt problem till Apple och Spotify.
https://www.apple.com/feedback
https://www.spotify.com/se/about-us/contact/
Nalleman64 skrev:
Du tillför inte mycket här iallafall.
TommyP86 skrev:
Nalleman64 skrev:
Du tillför inte mycket här iallafall.
Förlåt för mitt inlägg. Kunde bara inte låta bli.
Förstår att jag trampat på många ömma Appletår och jag lovar att det inte skall upprepas!
Det finns en lång tråd om detta på spotifys forum,

https://community.spotify.com/t5/Ongoin ... 0#comments

Många som har samma problem, Spotify säger att dom inte kan återskapa felet. Enligt användare så började problemet med en viss version av Spotify och problemet finns inte på äldre versioner av Spotify t.ex. om man använder en gammal telefon typ iPhone 3.

Även jag har samma problem och har senaste mjukvaran i bilen för Sensus.

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga i[…]