- ons 11 apr 2007, 20:56
Hej,
har en integrerad telefon (med litet sim-kort nedanför knappsatsen) som verkar ha fått fnatt (har tidigare fungerat perfekt med samma sim-kort).
När jag slår på telefonen och trycker på gröna luren kommer ett meddelande "Var god vänta...", efter det händer ingenting. Trycker jag å en knapp hörs det normala pipet i högtalaren men inget annat händer.
Märkte också att det inte alltid går att byta station på radion när telefonen är på... Stänger jag av telefonen funkar stereon normalt igen.
Har testat följande:
- drog ur säkrinen till telefonen en stund -> ingen skillnad
- kopplade ur bilbatteriet en stund (5min) -> ingen skillnad
- tog ut sim kortet -> ingen skillnad
Problemen började när telefonen hängde sig efter första ringsignalen när jag skulle ringa...
Har någon ide var problemet ligger eller vad man kunde testa ?
Hasse
har en integrerad telefon (med litet sim-kort nedanför knappsatsen) som verkar ha fått fnatt (har tidigare fungerat perfekt med samma sim-kort).
När jag slår på telefonen och trycker på gröna luren kommer ett meddelande "Var god vänta...", efter det händer ingenting. Trycker jag å en knapp hörs det normala pipet i högtalaren men inget annat händer.
Märkte också att det inte alltid går att byta station på radion när telefonen är på... Stänger jag av telefonen funkar stereon normalt igen.
Har testat följande:
- drog ur säkrinen till telefonen en stund -> ingen skillnad
- kopplade ur bilbatteriet en stund (5min) -> ingen skillnad
- tog ut sim kortet -> ingen skillnad
Problemen började när telefonen hängde sig efter första ringsignalen när jag skulle ringa...
Har någon ide var problemet ligger eller vad man kunde testa ?
Hasse
Jahapp...
V70 - 2001 - 170hk - Aut
Mugghållare, Golvmattor och Pennhållare
V70 - 2001 - 170hk - Aut
Mugghållare, Golvmattor och Pennhållare
- By Gorsken