Moderator: Moderatorer

Ägnat både dagen och gårdagen åt att göra bil av den C70 T5 1997 jag mer eller mindre impulsköpte i lördags :D
Lätt nedsunkad i inredningen (enligt min måttstock...) men i grunden fin inuti, endast spricka i en söm i förarstolen. En dag till i garaget och den kommer att se ok ut igen.

Mike
fjohan82 skrev:På vägen tillbaka blev det en annan rutt och då hamnade vi i Stockholm! :shock: :D
Hehe alltid lika kul när folk upptäcker det stället :wink: Sen kan man alltid åka via Norje till Rumpeboda om man har tid över :)
jimlindeborg skrev:Monterat isär halva inredningen för att byta växelspaksknopp, förbannat knöligt ställe dom har satt kontakten för lyset på... :roll:
Trevligt :-)-)
Monterat brandsläckare i bagaget. Tror inte jag ska störa mig på den där. Sitter med stora brickor på baksidan av panelen och ligger nästan an mot sätesryggen med botten. Smidig för att vara på 2 kg. Biltema så klart :-)
Bilagor
IMG_20170724_200128786-2080x1170.jpg
IMG_20170724_200128786-2080x1170.jpg (517.87 KiB) Visad 7549 gånger
SBergdahl skrev:Monterat brandsläckare i bagaget. Tror inte jag ska störa mig på den där. Sitter med stora brickor på baksidan av panelen och ligger nästan an mot sätesryggen med botten. Smidig för att vara på 2 kg. Biltema så klart :-)
Ser bra ut, och säkert :wink:
Vet du art nr på släckaren? Hittar inte den på temas hemsida
Micce1980 skrev:
SBergdahl skrev:Monterat brandsläckare i bagaget. Tror inte jag ska störa mig på den där. Sitter med stora brickor på baksidan av panelen och ligger nästan an mot sätesryggen med botten. Smidig för att vara på 2 kg. Biltema så klart :-)
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Husvagn ... 000030180/
21336. Men de anger inte vikten på hemsidan av någon anledning. Jag gick och klämde på butiksexemplaren och denna är ungefär lika hög som 1kg-släckaren men lite tjockare. Fästet är bättre för montering på denna också.
Inte ännu, men ikväll!
Bild

SJUTTON jävla A4, visserligen är en del av sidorna instruktioner för S40 och de skiljer sig en del, men ändå. Läst igenom ett par gånger nu så det ska nog gå vägen. :lol:
SBergdahl skrev:
Micce1980 skrev:
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Husvagn ... 000030180/
21336. Men de anger inte vikten på hemsidan av någon anledning. Jag gick och klämde på butiksexemplaren och denna är ungefär lika hög som 1kg-släckaren men lite tjockare. Fästet är bättre för montering på denna också.
Tack, var och kände och klämde på den idag när jag ändå var där. Gillade fästet med, vill bara mäta och ha mig samt se hur en släckare jag har hemma passar innan :)
grillchips skrev:Inte ännu, men ikväll!

SJUTTON jävla A4, visserligen är en del av sidorna instruktioner för S40 och de skiljer sig en del, men ändå. Läst igenom ett par gånger nu så det ska nog gå vägen. :lol:
Kul läsning :) lycka till med
Micce1980 skrev: Kul läsning :) lycka till med
Tack, det lär behövas. :D I helgen hämtar jag speglar! ;)
grillchips skrev:
Micce1980 skrev: Kul läsning :) lycka till med
Tack, det lär behövas. :D I helgen hämtar jag speglar! ;)
Det lär bli spännande :-)-)
  • 1
  • 775
  • 776
  • 777
  • 778
  • 779
  • 1912
Kostnad kamremsbyte

Cirka 11 000 kr på Bilia, 2025, för en […]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Det brukar underlätta om man slackar vajrarna[…]