Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av poseidon
Vad är det som gör att det blir gammalt? Ny teknik. Vad är det för ny teknik som man kommer hitta i nya V60 som inte finns i gamla?

360 panoramakamera? Panoramatak? Pekskärm? Variabel interiörbelysning?
av KrilleW
Det är klart att man om ett år när de visar upp nya V60 kommer tycka att dagens modell känns föråldrad både utseendemässigt och teknikmässigt. Betydligt modernare formgivning, LED-strålkastare, Car2car-info, diverse små säkerhetsdetaljer etc. Volvo arbetar febrilt med deras vision om inga allvarligt skadade eller döda i en ny Volvo år 2020.
Användarvisningsbild
av Perra83
360° kameran skulle ja va sugen på. Pekskärm om det går att göra den mer personlig och även spegla mobilen.
Nu finns nästan alla funktioner på knapparna lätt tillgängligt. En stor skärm ser inte jätte lyxigt ut faktiskt. Det är snyggt med knappar med lite lagom belysning bakom. Klimatzons plattan i baksätet på 90-serien ser väl sådär ut.

Man vänjer sig och alla bilar kommer ha stor skärm. Är Volvo sist att införa pekskärm? Billiga Renaulter har haft det i många år nu.
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Jag har aldrig haft en bil över tre år mer än denna V60 vi äger nu.Väntar otåligt på nya V60.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

En av anledningarna till placeringen är att[…]

För det krävs någon form av mjukva[…]

Ok, jag har inte luft, etc, bak så inte samm[…]

Ventiler 2.5 FT

Köpes insug/avgas ventiler till v70 -09 2.5 F[…]