Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Samma här, på väg till din Volvohandlare (RO)
av ansjo
Spoiler »
Trevligt och fin kärra :-)-) Min har stått hos återförsäljaren sedan fredags men jag har inte sett den ännu, då de har bilar på flera ställen. Fick förslag på leverans 28/7, men tar det den 1/8 istället så det stämmer bättre med tider och annat. Ska Lmna in min nuvarande kärra för koll på fredag och får låna en V90 D5 från i morgon :-)-)
av ansjo
Jag fick veta varför jag inte sett min bil ännu, den hade inte kommit trots besked för ett tag sedan att den levererats till handlaren...
Men jag är inte orolig, den skulle vara färdig för leverans till mig runt den 1/8, mer exakt datum kommer i början på veckan då det även blev en lackförsegling i köpet :D
av ansjo
Leverans på förmiddagen 2/8, nu är det bara att vänta. Har inte sett den ännu, då den står inne på ett mellanlager. Det blir nog en sväng dit i morgon för att ta en kik på den 8)
av andenm
ansjo skrev:Leverans på förmiddagen 2/8, nu är det bara att vänta. Har inte sett den ännu, då den står inne på ett mellanlager. Det blir nog en sväng dit i morgon för att ta en kik på den 8)
Leverans 2/8 kl 14 ... :wink:
av ansjo
:-)-)
andenm skrev: Leverans 2/8 kl 14 ... :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Volvo V40, 2014 eller 2016?

Utöver själva bilarna skulle jag ocks&ar[…]