Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvo60
Jag skrev inte ut listan i detalj, men ni har rätt. Den är inte "fullutrustad". El-stolar, växelpaddlar, stora ljudpaketet, keyless och annat är med också.

Men om ni vill känna er nöjda så är den nästan fullutrustad.

Har kollat lite överallt nu och verkar inte hitta något bättre alternativ. Nu är det the waiting game som gäller.
Användarvisningsbild
av CabBO
Volvo60 skrev:Jag skrev inte ut listan i detalj, men ni har rätt. Den är inte "fullutrustad". El-stolar, växelpaddlar, stora ljudpaketet, keyless och annat är med också.

Men om ni vill känna er nöjda så är den nästan fullutrustad.

Har kollat lite överallt nu och verkar inte hitta något bättre alternativ. Nu är det the waiting game som gäller.
När man ställer en fråga här på forumet så får du lika många synpunkter som det är skribenter.
Med den utrustning som du uppger, den kostnaden och den tiden avtalet gäller så skulle jag slå till om jag hade pengarna.
Det handlar om 2 år, sen kan du göra som du vill igen. Känner du att du kan lägga 5800 kr i månaden så gör det. Ibland vet man inte om man gör rätt, utan man måste in i det för att prova. Fundera kan man göra i evigheter.
av Volvo60
Fan, så här dags, några dagar innan jag hämtar bilen får jag ångest. Bilen kunde inte fås med SUMMUM och endast MOMMENTUM (förbeställd via företaget).

Det som stör mig är avsaknaden av skinn. Däremot är jag glad över att jag slipper de fula kromdetaljerna runt bilen och SUMMUM fälgarna.

Någon här som har textilklädsel och är nöjd?
Hur har folk där hemma? Vissa föredrar skinn, andra tyg. Det kommer säkert att bli hur bra som helst!
Glädj dig istället över en ny härlig bil. :D
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Men månadskostnaden kan väl inte bli samma för dig om det bara är en momentum?
Användarvisningsbild
av Guligan
Volvo60 skrev:Fan, så här dags, några dagar innan jag hämtar bilen får jag ångest. Bilen kunde inte fås med SUMMUM och endast MOMMENTUM (förbeställd via företaget).

Det som stör mig är avsaknaden av skinn. Däremot är jag glad över att jag slipper de fula kromdetaljerna runt bilen och SUMMUM fälgarna.

Någon här som har textilklädsel och är nöjd?
Men stopp nu, kanske har du missuppfattat. I trådstarten skrev du att det är en R-design. Den bygger såvitt jag vet alltid på Momentum som bas. Men till exempel tyg/konstskinnklädsen byts mot den betydligt trevligare R-design-klädseln med mixat mocka/läder.
Användarvisningsbild
av Guligan
För övrigt så är det ett kanonfin månadskalkyl du fått. Lär vara svårt att komma i närheten av en sådan bra månadskostnad under två år om du köper/leasar samma bil privat.

Tackar!! det förklarar varför jag inte […]

ID4an jag kört hade ingen lane assist, m&arin[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Fram: https://i.imgur.com/E6Iur5Q.jpeg Bak: ht[…]

En av anledningarna till placeringen är att[…]