- lör 08 jul 2017, 17:28
Ja jo, med vissa undantag. Numera verkar knappt Jönköping Bildemo få in bilar från P1-serien. Jag vet däremot att Sollentuna Bildemo haft P1-bilar inne förr, så omöjligt är det inte.
Såg förresten att Jönköping Bildemo fått in första XC90 på självplocken, det var inte mycket kvar i den. :lol:
Idag har jag rastat tutan friskt på bilen. Väldigt sällan jag kör på motorvägen söder om Stockholm men idag blev det så, och jag tutade nog mer på en 2mil sträcka än vad jag gjort under hela jävla året. Det blev tydligt varför trafikinfon i radion i 9/10 fall berättar om trafikolyckor på just södra sidan. Herrejävlar va många rövhattar det kör där.
Såg förresten att Jönköping Bildemo fått in första XC90 på självplocken, det var inte mycket kvar i den. :lol:
Idag har jag rastat tutan friskt på bilen. Väldigt sällan jag kör på motorvägen söder om Stockholm men idag blev det så, och jag tutade nog mer på en 2mil sträcka än vad jag gjort under hela jävla året. Det blev tydligt varför trafikinfon i radion i 9/10 fall berättar om trafikolyckor på just södra sidan. Herrejävlar va många rövhattar det kör där.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld