- lör 08 jul 2017, 00:55
Hej Kan man eftermortera dreglar som på min xc70 från 09 som kan fällas in ?
Moderator: Moderatorer
Schmoyoho skrev:Don't waste your money. Speglar är dyra, även beg. Typ 2-3000 kr/st. Har fällt in speglarna två gånger på min bil på två år och båda gångerna gjorde jag nog det mer för att jag kunde, än för att jag nödvändigtvis behövde det. Fattar inte folk som vill ha surret varje låsning och upplåsning, man blir ju tokig. Fryser på vintern och riskerar att krångla.Det beror ju på hur man har det. Alltid för ofta fyller det sin funktion när jag parkerar på jobbet. Ibland har jag behövt fälla in för att komma in i fickan med en dm till bilen bredvid.
Spara pengarna till att köpa fälgar. Ny ratt? Eller något man märker.
MarcusJ skrev:Jag har nyligen monterat sådana speglar på min V70. Jag tycker de är perfekta! Men jag har ett ganska trångt garage också, så de gör verkligen nytta.
o0kungen0o skrev:Jag beställde spegelsatsen hos min Volvo-å.f. Sedan bytte jag själv och lämnade in för programmering en vecka senare.MarcusJ skrev:Jag har nyligen monterat sådana speglar på min V70. Jag tycker de är perfekta! Men jag har ett ganska trångt garage också, så de gör verkligen nytta.
Hur gick du till vägars?
Köpte du bara speglarna?
Den bilen skulle jag personligen inte våga k[…]
Om Bilia tar 900 för ett arbete hur litet det[…]