- lör 01 jul 2017, 20:36
Tycker det här är en intressant tråd. Nu kommer jag riskera att få mycket skäll, men för de flesta förare sitter uppgraderingen i huvudet. Vetskapen om att man har lite mer är det som skapar marknaden. Inte att det verkligen behövs eller märks. Som några skrivet, mitt pelle i botten, eller om du kör i sportläge... Ja, hur ofta sker det för 99% av Volvoägarna? Någon annan skriver "jag tycker det är.." Ja renat subjektivt bör många uppleva en förbättring efter uppgradering. Annars skulle ju hela affären upplevas meningslös. Många affärer går till på exakt detta sätt. Konsumenter som investerat i något UPPLEVER att det blev bra/bättre. Allt för att slippa stå där med skammen.. :lol: .
Forskning/utredning(kommer inte ihåg källan) har visat att många söker information om sitt köp, efter köpet. Allt för att bekräfta sitt köp... :roll: . Jag är en av dem. Även om jag brukar researcha grundligt, så älskar jag att läsa tester och omdömen efter köpet för att få bekräftat vilket bra köp det var.. :lol:
Så det är nog inget konstigt att du inte märker någon stor skillnad. I sak gör nog inte Polestar så stor skillnad som många UPPLEVER det.. 8)
Forskning/utredning(kommer inte ihåg källan) har visat att många söker information om sitt köp, efter köpet. Allt för att bekräfta sitt köp... :roll: . Jag är en av dem. Även om jag brukar researcha grundligt, så älskar jag att läsa tester och omdömen efter köpet för att få bekräftat vilket bra köp det var.. :lol:
Så det är nog inget konstigt att du inte märker någon stor skillnad. I sak gör nog inte Polestar så stor skillnad som många UPPLEVER det.. 8)
Nuvarande bilar: SAAB 9-3 Aero Cab. XC60 B5 AWD(Bensin). Tidigare bilar:
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,