Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fluffen
Följer med spänning hur det går...... :shock:
Användarvisningsbild
av Ampy
Hahahha det va inget bra gjort jag skulle gärna köpa det av han för 6 en volvos 12 000kr låt killen vara vem bryr sig ;)
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Jag skrev igår följande till honom...

" Ja men ni använder Volvos originalbilder, erat ser inte ut som Volvos original.
Jag vill se bilder på ERT bodykit, inte det som Volvo själv säljer "

Fick detta till svar igår kväll...

" de slut såld "

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Användarvisningsbild
av Brainy
har han ens bodykit?

anmala till blocket?

mvh
Anders
av Frigge
Ytterligare ett Blufföretag på Blocket verkar det som :evil:
av suvlaki
han har lagt om annonsen nu, med 1 ny bild
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Ja nu börjar det likna något...
Men faktum är att jag skulle inte ens handla av honom om paketet kostade 2.999:-!

Han är en bluffare och verkar inte vara vidare social som framgår av min mailkontakt med honom.

Bättre vänta ett år extra och samla ihop till ett original... :roll:
av Addekarlsson
Om han påstår sig ha ett företag, så är det märkligt att han hänvisar till en privat mobil.... Jag hade ju helt klart lagt ut företagsnumret, om jag sålde nått i ett företag.

Hfgallery är nog ett spel för gallerian bara, för att lura nån stackare tror jag...

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Brainy
Addekarlsson skrev:Om han påstår sig ha ett företag, så är det märkligt att han hänvisar till en privat mobil.... Jag hade ju helt klart lagt ut företagsnumret, om jag sålde nått i ett företag.

Hfgallery är nog ett spel för gallerian bara, för att lura nån stackare tror jag...

Mvh/ Adde
Nu har jag kommit hem till min egen dator så jag kunnat kolla lite, Hfgallery är inte registrerat som bolag i sverige under någon bolagsform.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Ampy
Jag fråga han ang fram spoiler det hadde han till min s60 2500:- men det är kolfiber är han dumm eller? 2900:- vill Volvo ha för ABS plast villken lirare!
bränsletrycksregulator placering

Bara bytt från ovansidan. Bra om du har ett […]

Det är ju ett märkligt land, jag tycker […]

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]