Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

rale skrev:Min blev byggd inatt(?). Tur att man nu vet om den fula konsolen nu så man kan bearbeta det innan man ser den i verkliga livet!

Ja, om man ikke hadde fått noen timer for seg selv til å fordøye skuffelsen, ville jo overleveringen blitt en trist stund.

Styling av midtkonsollet må på V90T8 må jo bli prioritet #1 for stylingfirmaene. Jeg har allerede begynt å se på folieringsalternativer.
Efter att ha kört bilen under fredagen och lördagen, har jag bestämt mig för att låta beställningen vara, trots den mycket ändrade mittkonsollen. Inget jag tänkte på alls under körning, bara när jag stannade och kollade på den. Får väl säga som Volvo förmodligen gjorde när de designade den; "det får duga". Kan för övrigt tillägga att t8 på v90 är den i särklass bästa drivlinan jag har kört! Har även kört xc90 t8 men det är inget snack om att t8 trivs bättre i s/v90!
av rale
barcusmrandt skrev:Efter att ha kört bilen under fredagen och lördagen, har jag bestämt mig för att låta beställningen vara, trots den mycket ändrade mittkonsollen. Inget jag tänkte på alls under körning, bara när jag stannade och kollade på den. Får väl säga som Volvo förmodligen gjorde när de designade den; "det får duga". Kan för övrigt tillägga att t8 på v90 är den i särklass bästa drivlinan jag har kört! Har även kört xc90 t8 men det är inget snack om att t8 trivs bättre i s/v90!

Låter bra!
av marbe
BildBildBild

Slänger upp några bilder på en V90 D4 R design även om jag beställt T8. Färg electric silver med 21" diamond cut fälgar. Min kommer se liknande ut men med 20" diamond cut till T8 och exteriört style-kit till R-design med svarta lister. Leverans mot jul...

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Spoiler »
Snyggt. Vilka fälgar har du beställt till din t8? Kan du lägga upp bild? Har lite problem med fälgar just för tillfället, med 2 dagar till låsning.
av marbe
Spoiler »
Jag har beställt de som du ser på bilden men 20" i stället för 21" eftersom man inte kan få det på T8. Har bilder på en osmium grey r-design med 20" diamond cut på men tapatalk laggar så jag klarar inte att lägga upp den. Testa att pma mig så kanske jag kan skicka bilder där i stället!?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av thread
Ingen T8 utan en D5...
r-design-small.jpg
Min Osmiumgrå R-Design med 20" Diamond-Cut och exteriört styling-kit
r-design-small.jpg (776.71 KiB) Visad 722 gånger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8