Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nicke73
Tackar..

Den är köpt hos volvo men är för den nyare v70n så lite modfixande behövs för att få det snyggt. Inget avancerat dock..

/Nicke
Användarvisningsbild
av ragge1
välditg snygg bil bra jobbat :wink:

ringen rund stereo och klimatpanelen är från 05-, had du byt ut stereo och klimatpanelen vist inte hur fick du till den och passa där , limmat eller :???:
Användarvisningsbild
av ragge1
japp jag var ochså på biltema idag och köpte ändröret, är väldigt nöjd :wink:

Bild
Användarvisningsbild
av Nicke73
Tjena

Blev najs med röret, kul att det blir så snyggt för 79:-.

Jag testade olika saker med ramen runt mittpanelen och det slutade med en häft pasta som funka kanon, går att forma som man vill och härdar efter ett tag så det sitter fast.
Har inte fräst ur något runt ac eller radion så den ligger utanpå men det gör inte så mycket för att kanten utan för radion går upp en bit. Man fick knipsa bort och slipa på baksidan av ramen för att få den slät.

/Nicke

Ps Har några ny projekt på gång bla vinge och en front som ska moddas. Återkommer med bilder Ds
Användarvisningsbild
av Nexus
Nicke73 skrev:Tackar...

Dom har jag beställt på http://www.dekalwebben.se av en trevlig volvokille :)

Går att få det mesta där som man vill.

/Nicke
Jag lånade ditt tips. nu är älgen beställd :D
Användarvisningsbild
av ragge1
Nicke73
tack för svaret :wink:
Användarvisningsbild
av exup
Nicke73 skrev:Tackar...

Dom har jag beställt på http://www.dekalwebben.se av en trevlig volvokille :)

Går att få det mesta där som man vill.

/Nicke
Edis är en bra kille,bor i samma håla och jobbar på samma ställe :D Hjälpte mej med dekaler till hojjen som hade kostat mej skjortan orginal.
Kolla hans 850sida,massa tips: http://www.backspegeln.com/
Användarvisningsbild
av Nicke73
Tjena tjena

Tänkte berätta lite om vad som hänt under sommaren.

Började med att byta vindruta den förra fick jag nerslag på och så blev den ju så mycket snyggare utan en stor spricka i mitten. Där efter blev det nya taklister som man ska ha när railsen är borta. Tröttnade lite på mina små egen gjorda lister.

Sen en liten rekond av pärlan innan semestern, jag la väl inte ner allt för mycket tid pga att jag ska göra en större med lackskydd snart när jag orkar.

Bild

Bild

Bild

Bild

Lite fina landet bilder. Tyvärr full av mygg och äckliga kryp i fronten efter färden upp mot landet men men den var ju fin för 3 timmar sen. :)

Bild

Bild

Ett paket med ett stycke prima vinge och ögonlock.

Bild

Bild

Provade att sätta på ögonlocken men har ej bestämt mig om jag ska ha dom.

Vingen monterade jag i dag bild kommer snart.

Jaja snart kommer nog en sänkning också.

/Nicke
Användarvisningsbild
av exup
Ser cleant ut utan rails,snyggt!
Användarvisningsbild
av Nicke73
exup skrev:Ser cleant ut utan rails,snyggt!
Mmm jag tycker också de men jag har börjat gilla det du har och det som andra gjort med sina rails för att dom ska se ut som dina så man vet inte om dom åker på igen lackade. Dessa val mellan olika saker :)

Snygga bil du har förresten gillar fälgarna.

/Nicke

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]