Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Elektrikern84 skrev:
ParMag skrev:Fick precis mail att min V90 CC är klar för transport ifrån Torslanda till ÅF.
Enligt min Volvo stor det v. 26.
Hur lång tid brukar det ta för leverans?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hur har det gått?
Bilen har kommit och leverans sker 14/6Bild

pumpnasare skrev:
Elektrikern84 skrev:
pumpnasare skrev:Bild
Jaja men

Jävlar va gött!! Det verkar gått skitfort för dig från Byggd till inbokad leverans. Får man mail när statusen ändras från byggd till "på väg till ÅF"?
Ja det har kommit två mail, ett med att den är byggd och inplastad och ett när den är på väg

Nice. Fick mail dagen efter statusen ändrats. Stod att de lagt sista handen på bilen. Inget om Inplastad haha. Ja nu väntar jag bara leveransmailet då
Cokeisit skrev:
Betrieb skrev:Nu så! Byggd i Torslanda, framflyttad beräknad leverans från v.27 till v.26.
Grattis du vann! Min har inte slagit om till byggd än Bild

Skickat från min F8131 via Tapatalk
Haha, tack. Hoppas att det går fort för dig också. Blir intressant att se hur många dagar som rullar på innan leverans.
Elektrikern84 skrev:
Betrieb skrev:Nu så! Byggd i Torslanda, framflyttad beräknad leverans från v.27 till v.26.
Återkom när du får en "På väg till Volvohandlare" Vart ska bilen?
Ja, vi får se hur snabbt den kommer till Stockholm. Antar att biltransporten kan vara en trång sektor.
14700 skrev:
Grattis!! Det betyder att jag, som också har leveransvecka 27, kommer sitta och uppdatera minvolvo sidan hela veckan och hoppas på det samma även om jag väntar på en XC90 :lol:
Tackar :). Ja, det är precis vad jag har gjort de senaste veckorna. Vi kommer kanske båda att sakna den vanan när bilarna levererats. :D
Betrieb skrev:
Elektrikern84 skrev:
Återkom när du får en "På väg till Volvohandlare" Vart ska bilen?
Ja, vi får se hur snabbt den kommer till Stockholm. Antar att biltransporten kan vara en trång sektor.
Fick nyss "på väg till handlarn" men flyttat igen från v26-27. Hmm. Ska stå vid butiken å se när den kommer :-D
Elektrikern84 skrev:
Betrieb skrev:
Elektrikern84 skrev: Återkom när du får en "På väg till Volvohandlare" Vart ska bilen?
Fick nyss "på väg till handlarn" men flyttat igen från v26-27. Hmm. Ska stå vid butiken å se när den kommer :-D
Har du någon kontakt med ÅF, har han mer/bättre info om leverans?

Ja, vi får se hur snabbt den kommer till Stockholm. Antar att biltransporten kan vara en trång sektor.[/quote]

Fick nyss "på väg till handlarn" men flyttat igen från v26-27. Hmm. Ska stå vid butiken å se när den kommer :-D[/quote]

Har du någon kontakt med ÅF, har han mer/bättre info om leverans?

ÅF tror på lev i midsommarveckan. Vi har mailkontakt.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 54

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.