Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

RilleS skrev:
Philipvolvo97 skrev:Hej

Någon som vet hur lång tid det brukar ta från att bilen står " byggd" till att den slår om till " på väg till återförsäljare"? Volvo säger att dem brukar vara snabba med leveransen ut till ÅF. Westport (jag har bi-fuel) ska lämna över bilen på fredag till volvo och därefter är det Volvo som står för transporten till ÅF. Borde bilen vara hos min ÅF i början på nästa vecka då kanske? :) Bor i småland....

Mvh Philip

Min slog om till "byggd" på morgonen och "på väg till åf" senare på eftermiddagen, bilen landade hos åf dagen efter, så det gick väldigt snabbt. Bor också i småland.
Leverans imorgon :D :D :D Ursprunglig lev vecka 28 som ändrades ett par gånger för att slutligen landa på v25. Bilen levererades till åf v22 men det stod fortfarande v25 på Min Volvo-sidan, verkar som det var 3v marginal för transport och åf:s arbete.

//R
Då borde ju min stå hos ÅF nu, men det gör den inte =( Bor i Stockholm. Fick byggd i fredags och fortfarande inget om att den levererats!
Bild
Jaja men

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Betrieb skrev:Nu så! Byggd i Torslanda, framflyttad beräknad leverans från v.27 till v.26.
Grattis du vann! Min har inte slagit om till byggd än Bild

Skickat från min F8131 via Tapatalk
Betrieb skrev:Nu så! Byggd i Torslanda, framflyttad beräknad leverans från v.27 till v.26.
Grattis!! Det betyder att jag, som också har leveransvecka 27, kommer sitta och uppdatera minvolvo sidan hela veckan och hoppas på det samma även om jag väntar på en XC90 :lol:
Elektrikern84 skrev:
pumpnasare skrev:Bild
Jaja men

Jävlar va gött!! Det verkar gått skitfort för dig från Byggd till inbokad leverans. Får man mail när statusen ändras från byggd till "på väg till ÅF"?
Ja det har kommit två mail, ett med att den är byggd och inplastad och ett när den är på väg

• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]