Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Engelskans ord för måndagsexemplar, lemon, är bättre tycker jag. De har till och med en lemon law i en del amerikanska delstater vilket ger starka konsumenträttigheter till återköp om det skulle gå riktigt illa.
Ja precis, dom är dock lätta att upptäcka då ölen ligger på kylning i handskfacket och en öppnad i dryckeshållaren..
Tror annars den bästa bilen är den där bara allt klaffar, som min.
Tycker inte jag har något att klaga på den har fungerat riktigt bra!
Får tyvärr se om jag kommer vara tvungen att byta ner mig till en liten buss för även om den har 7säten är det inte kul att hoppa i och ur från tredje raden vilket vi gör varje dag.. de två sista stolarna är mer för sällananvändning än varje dag användning.
Carl61 skrev:Jag lämnar in min S90 för fjärden gången,kvalitén har sett bättre dagar på Volvo,blir det en femte gång får de behålla bilen,är den nån mer som har klippkort på verkstan?
Det var inte farligt ;-//

En av mina Xc90 kunder Han var hos mig 13ggr på ett år Det var några återkallningar sedan 2 hjulskiften och 1 service och alltid något mer utöver detta
Sedan nya fel som uppstod typ 2-3 veckor efter besöket

Han kör inte Xc90 längre Blev en V60 D6

//Gooose
Jag skulle inte oroa mig. Som sagt endast någon/några sommarjobbare per avdelning som får träning av en seriös montör.
Jag har själv varit sommarjobbare i monteringen under mina högskoleingenjörsstudier och min bild är snarare att sommarjobbarna anstränger sig mer för att göra ett bra jobb (som f.ö. Inte är någon raketforskning)
Det är vissa zombier av de fast anställda som egentligen inte vill jobba där som slarvar mest.
Volvo Assistans - och sedan?

Jo precis Det är ändå bra detta t[…]

Stänkskydd

Dessa stankskydd var mkt små. Jag har inte […]

Någon som kan komma med tips? Kamrem och mul[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Vad har du för faktisk förbrukning d&ari[…]