Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

+1 på Benny, r-designfronten gör att det nästan ser ut som en helt annan bil.
Förvisso :) Flärparna är jag inte klar över ännu, men frågan är jag ens vill ha r-design på en ocean race.?. Tror detta kommer se mer ut i bilens linje. :) Sen kan man ju inte bara byta fronten utan baken måste ju få sitt med om så. Men inte på denna bilen, kanske att man sätter dit skid plates och scuff plates, det känns mer i linje med denna bilen, tycker jag

Fick meddelande om att kromlisten är på väg nu och för detta priset är det en klar höjdare :)
Blev riktigt bra tycker jag och helt klart värt det. Passar bra in på denna bilen med tycker jag, mer krom :wink: Hade suttit riktigt fint med den krimlisten på bakluckan som Twin Engine har men det går ju inte när det står just "Twin Engine" med på den. Aja kanske dyker det upp något spännande på V60 "Classic" :-)-)
IMG_1541.JPG
IMG_1541.JPG (1.04 MiB) Visad 283 gånger
Micce1980 skrev:Blev riktigt bra tycker jag och helt klart värt det. Passar bra in på denna bilen med tycker jag, mer krom :wink: Hade suttit riktigt fint med den krimlisten på bakluckan som Twin Engine har men det går ju inte när det står just "Twin Engine" med på den. Aja kanske dyker det upp något spännande på V60 "Classic" :-)-)
IMG_1541.JPG

Våga vägra R-Design! Tycker det blev grymt snyggt!
Mini_ice skrev:Våga vägra R-Design! Tycker det blev grymt snyggt!
Hehe ja lite så blev det. Har ju ratten och knoppen men därifrån men ingen logga. 8)V60 R-Design var jag nära att köpa en innan men den försvann mitt framför näsan och då dök denna upp, denna får vara lite mer, hmm letar ordval men låt oss säga "ädel" :)
Larmsystem

Ok,Tack för hjälpen,men varningen har in[…]

köpa en Volvo S / V60

Vill du ha en ovanlig modell som inte såldes[…]

Byta damask på inre drivknut

Tjena, jag lånar tråden lite efter 11 […]

Volvo Assistans - och sedan?

10 års perioden slopades i vår "[…]