Moderator: Moderatorer

Det ser nästan så ut faktiskt. Jag har inte öppnat den mer än sådär pga ungar som ville ut i solen, men jag ska ta en närmre titt ikväll/imorrn.
Volvo ville ha ~360kr per kabelsats, så det måste jag fixa (behöver 2). Sedan mjukvara för att aktivera så att subben fungerar och blir synlig i EQn, men där verkade Volvo lite fundersamma då de inte hittade något. Nåja, jag har inte tid att montera den än på en vecka eller två så.. :lol:
Lyckats pilla bort en majblomma som någon av dom förra ägarna satt i den tonade rutan till bakluckan. Den satt som fan och var så torr så det bara lossnade små flagor. Men en mattkniv och tålamod gjorde susen och inga repor. Skulle kört med hårtork/eller V-luft pistol, men tyckte det var tuffare med kniven! :-)
Monterat in bluetooth-adaptern från Vparts, det lilla jag testade verkade fungera klockrent åtminstone :)
Synd bara att man inte har några rattkontroller, men surfplattan är ju alltid nära till hands :p
bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!
Bra men du missa bilhandlartexten på nummerskyltshållaren (PO) :mrgreen: Samt, lägg upp bilderna här via "ladda upp en bilaga" så förevigas de, forumbilder rensas då och då :)
jimlindeborg skrev:Hämtat stylingkitet från lack. Nu ska bara popnitarna komma hem sen ska jag borra 38 hål i bilen :roll:
inte mindre än 38, amazing :wink: Blir säkert bra, lycka till
Pysslade in led i markbelysningen, lyckades med bedriften att ha alla hållarens hakar intakta :) är lite missnöjd över att det syns några blå märken från lampan, får prova att beställa en annan nästa gång jag besöker ebay. Sen vaxades fälgarna upp, så blir de ännu lättare att hålla rena och j-a vad fint det blir när de är blanka och rena :)
IMG_1505.JPG
IMG_1505.JPG (324.64 KiB) Visad 8181 gånger
Var dessa jag beställde: http://www.ebay.com/itm/171764317112?_t ... EBIDX%3AIT
s-l500.jpg
s-l500.jpg (16 KiB) Visad 23267 gånger
Kanske skulle man letat upp ett par starkare med?
Micce1980 skrev:Pysslade in led i markbelysningen.
Snyggt! Försökte för några veckor sen bistå en vän med en V60CC som skulle göra samma sak men vi blev inte kloka på hur man skulle gå tillväga. Rycka spegelglaset och sen pilla loss kontakten?
grillchips skrev:
Micce1980 skrev:Pysslade in led i markbelysningen.
Snyggt! Försökte för några veckor sen bistå en vän med en V60CC som skulle göra samma sak men vi blev inte kloka på hur man skulle gå tillväga. Rycka spegelglaset och sen pilla loss kontakten?
Tog bort spegelglaset först men såg inte tillräckligt utan körde upp en liten "elektronikspårmejsel" och böjde flärpen som håller fram och tillbaka och nästa gungade ut den. Tog kanske en 5 min på första sidan och en 0.5 min på andra ;)

Man borde helt klart börja göra "How To Do" -videos för de är bra mycket bättre än när man som nu försöker förklara på ett bra sätt :mrgreen:
IMG_1505.JPG
IMG_1505.JPG (8.13 KiB) Visad 23163 gånger
kkj.png
kkj.png (15.01 KiB) Visad 23164 gånger
Här är själva haken och den är det knepiga att få loss
imag2368.jpg
imag2368.jpg (14.59 KiB) Visad 23165 gånger
  • 1
  • 751
  • 752
  • 753
  • 754