Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndS
Nyfiken på frågan? Det är ju 2018 som levereras om du beställer en ny och Bygger din bil.
Skulle det vara begagnat så har det i princip ingen betydelse då det är modell och vilka tillval som gjorts som avgör.
av Picapica
Tänkte mest på den yttre designen på V70 blev det lite ändringar bl.a mindre blinkers i yttre backspeglarna.

Skickat från min iPad med Tapatalk
av AndS
Picapica skrev:Tänkte mest på den yttre designen på V70 blev det lite ändringar bl.a mindre blinkers i yttre backspeglarna.

Skickat från min iPad med Tapatalk
Inget, de började ju leverera de första CC-bilarna nu i februari så sådana förändringar får du vänta några år på. :wink:
Användarvisningsbild
av Funk
En ny startknapp blir det, och lite ändringar på färgsidan. Undrar om inte mittkonsollen ser liiite annorlunda ut också... innehållen i paketen kan möjligen variera lite också.

/Thomas
av Xanthopteryx
Funk skrev:En ny startknapp blir det, och lite ändringar på färgsidan. Undrar om inte mittkonsollen ser liiite annorlunda ut också... innehållen i paketen kan möjligen variera lite också.

/Thomas
På vad sätt skiljer startknappen? Samma på V90 18?
Någon som har bilder på 17 samt 18?
av ForceWalker
Xanthopteryx skrev:
Funk skrev:En ny startknapp blir det, och lite ändringar på färgsidan. Undrar om inte mittkonsollen ser liiite annorlunda ut också... innehållen i paketen kan möjligen variera lite också.

/Thomas
På vad sätt skiljer startknappen? Samma på V90 18?
Någon som har bilder på 17 samt 18?

Det är samma startknapp, men du vrider den åt höger både för att starta och stänga av motorn.
Användarvisningsbild
av Funk
Det är samma startknapp, men du vrider den åt höger både för att starta och stänga av motorn.
Japp, och så får jag rätta mig själv lite...det är mittkonsolen i V90T8 som ser lite annorlunda ut.

/Thomas
Användarvisningsbild
av Funk
AndS skrev:Och ts frågade om yttre design :wink:
Tänk så olika man kan tolka text.. ;-)

/Thomas
Ökad komfort med 17”

Har dessa 17” på vinterdäcken o[…]

Det finns också statistik som visar att whip[…]

Var köpa stödbatteri?

Jag är hyfsat säker på att du klar[…]

Anslutningar motorblock B21