dozking skrev:Är dina lackade eller dippade? Så här ser min ut med svarta 20" fälgar, Savile grey är bilen.
Moderator: Moderatorer
dozking skrev:Är dina lackade eller dippade? Så här ser min ut med svarta 20" fälgar, Savile grey är bilen.
hagerstrom skrev:Dippade, så jag kan återställa när det är dags för byte. [THUMBS UP SIGN]dozking skrev:Är dina lackade eller dippade? Så här ser min ut med svarta 20" fälgar, Savile grey är bilen.
dozking skrev:Hur håller färgen? mycket stenskottsrepor?hagerstrom skrev:Dippade, så jag kan återställa när det är dags för byte. [THUMBS UP SIGN]dozking skrev:Är dina lackade eller dippade? Så här ser min ut med svarta 20" fälgar, Savile grey är bilen.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Lövet skrev:Absolut inte blanksvarta fälgar. Ser bara kladdigt ut.Med lite eftertanke håller med dig helt och hållet :)
Mattsvart/grå kan funka - ibland. För mig dock bara till vita eller röda bilar av nån anledning. Tycker inte det är snyggt i andra utföranden.
skyrazer skrev:Om det hjälper till på traven i beslutandet så kommer en bild på hur mina med blanksvart och polerad front blev.Snyggt!
dozking skrev:Snyggt svart-på-svart. Så här ser min ut med svarta 20" fälgar, Savile grey är bilen.
hagerstrom skrev:Tycker det håller bra, det är viktigt att lägga många lager. Typ 4-5. Sen har jag lagt på Plasti-dip glossify så de blev blanka.dozking skrev:Hur håller färgen? mycket stenskottsrepor?hagerstrom skrev: Är dina lackade eller dippade?Dippade, så jag kan återställa när det är dags för byte. [THUMBS UP SIGN]
Skickat från min F8331 via Tapatalk
titanium skrev:Dozking och Skyrazer, vad har ni använt för att få kromlisterna svarta? Folie eller dip?Jag körde med 3m folie. Ja det borde finnas som tillval kan jag också tycka.
Ser ut som om Skyrazers lister är ngt gråare!
Och varför har man inte svarta lister som tillval till V90, bara till V90CC?
De flesta andra premiummärken har detta som tillval.
Det finns också statistik som visar att whip[…]