- tor 18 maj 2017, 11:08
Fasen så skönt att äntligen se någon som inte har B&W och är nöjd ändån, varit orolig för detta då alla klankat ner ordentligt på standard...
Skinnsätena hade jag valt till om jag så bara fått för sambon hehe, hon tvärvägrar av någon underlig anledning :| :lol:
Vonschneider skrev:Jag har inte reflekterat över vad jag skulle klara mig utan, jag valde en mellan-rustad bil skulle jag säga. Det jag är väldigt nöjd med att jag valde är följande, efter att ha jämfört med den bilen jag provkörde innan köp. (Den bilen hade i stort sett ingenting extra).
+Skinnsäten; jag valde det billigare lädret (I Amber) och jag tycker att det känns riktigt fräscht och är skönt att sitta i. Sambon somnade på en tur mot huvudstaden och det är ett gott betyg.
+360' kameran är häftig, väldigt användbar för mig som har ett väldigt trångt parkeringsgarage. Ger bra känsla på vart man har bilen.
+ Tonade rutor.
Ser att många är förälskade i B&W systemet, jag valde inte detta utan körde på standard-stereon. I min mening är den absolut godkänd, och jag lyssnar alltid på hög musik i bilen.
Fasen så skönt att äntligen se någon som inte har B&W och är nöjd ändån, varit orolig för detta då alla klankat ner ordentligt på standard...
Skinnsätena hade jag valt till om jag så bara fått för sambon hehe, hon tvärvägrar av någon underlig anledning :| :lol: