Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nja, nu var det ju ett rätt så schysst pris på Polestar uppdateringen, så det lutar åt det om jag nu uppdaterar :)
Derank skrev:Självklart ska TS tuna bilen, men skippa Polestar, finns ingen anledning. SMOAB el BSR skulle jag gått på.
En anledning är att Polestar är lagligt, om man bryr sig om sånt. Samt att man inte har några bekymmer med att det försvinner vid serviceuppdateringar, inte påverkar garantier etc.
Användarvisningsbild
av Derank
apersson850 skrev:En anledning är att Polestar är lagligt, om man bryr sig om sånt. Samt att man inte har några bekymmer med att det försvinner vid serviceuppdateringar, inte påverkar garantier etc.
Nu har ju inte ts några garantier och vem bryr sig om det är lagligt el ej.
Somliga bryr sig om ifall de håller sig inom lagens råmärken eller ej. Även om inte du verkar göra det.
Med fakta tillgängliga kan var och en ta sina beslut på rätt sätt.
Användarvisningsbild
av Derank
Inte när det gäller min egendom. Den gör jag vad jag vill med. Vill jag måla huset svart gör jag det och vill jag trimma mina fordon gör jag ochså det.

Har du bytt till en "annan" stol så[…]

Jag tror 900 är att betrakta som billigt f&ou[…]

Hittade felet lite längre in just innan kabla[…]

Hej, min volvo s60 t5 från 2002 med DSTC har[…]