Bytt olja och filter. Oljan var hemsk svart.
Tänker åka rundt ett litet tag och så byta olja och filter en gång till.
Moderator: Moderatorer
Henkan skrev:Idag har bilen varit hos Volvo och fått ny programvara till "radion", jag får hoppas att TuneIn är lite mindre segt framöver. Även draget fick sin programvara.Har märkt att tunein (och alla andra appar) är beroende av hastigheten på internet. Detta eftersom apparna körs "live" över internet och är inte installerade som en applikation på bilen. Det inbyggda 3g-modemet är ju inte jättehett. Har kopplat ett 4g-modem via usb och sedan till bilens wifi istället. Går snabbare än 3g men inte i raketfart ändå..
danielh1025 skrev:Visserligen har det bara gått ett par dagar sen uppdateringen men jag tycker att det blivit klart bättre. TuneIn funkar bättre, det går snabbare att byta kanal, den tappar inte kontakten alls på de ställen den gjort det varje dag på väg till/från jobbet. Jag har tidigare testat att dela ut mobilens internetanslutning och även testat en 4G-router men det har laggat på samma platser ändå.Henkan skrev:Idag har bilen varit hos Volvo och fått ny programvara till "radion", jag får hoppas att TuneIn är lite mindre segt framöver. Även draget fick sin programvara.Har märkt att tunein (och alla andra appar) är beroende av hastigheten på internet. Detta eftersom apparna körs "live" över internet och är inte installerade som en applikation på bilen. Det inbyggda 3g-modemet är ju inte jättehett. Har kopplat ett 4g-modem via usb och sedan till bilens wifi istället. Går snabbare än 3g men inte i raketfart ändå..
Säg gärna till om du fick snabbare fart på apparna efter uppdateringen :)
Tjena! Har ett återkommande problem med min […]
Hej! Det är så att jag har en fas 2 d5 […]