Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Om det inte är någon kampanj känns det inte som det är värst fördelaktigt med serviceavtal, sett till begränsningarna det också medför.
Användarvisningsbild
av rob88
Orabatterat serviceavtal är i princip en avbetalning av din service i förhand. Du sprider ut kostnaden istället för att få en klumpsumma.
av Schmoyoho
MartinS skrev:Om det inte är någon kampanj känns det inte som det är värst fördelaktigt med serviceavtal, sett till begränsningarna det också medför.
Vilka är begränsningarna?
Användarvisningsbild
av börne
Schmoyoho skrev:
MartinS skrev:Om det inte är någon kampanj känns det inte som det är värst fördelaktigt med serviceavtal, sett till begränsningarna det också medför.
Vilka är begränsningarna?
Du måste serva på den Volvoverkstad du tecknar avtal med. Ser det mer som skit samma då jag ändå hade servat där!
Användarvisningsbild
av joel80
Man brukar ju få rabatt.. Och när jag tecknade serviceavtal fick man också med fri låne/hyr bil vid service.. Det tycker jag är värt rätt mkt!
Användarvisningsbild
av apersson850
Det tar mig två minuter att gå från jobbet till Volvoverkstaden, så jag har inte så stor nytta av lånebil...
av Lobocut
Man får ring runt helt enkelt och ställa dom mot varandra. Ja prata centralt med bilia och uppland motor. 370 hos bilia och 417 hos upplans motor för 36 månader i Stockholm till en XC60 år 2016 som har gått 3200 mil och årlig köraträck på ca 2000 mil. Ringde lokal återförsäljare i Nyköping, dom skulle ha 336 kr, det är nästan 3000kr i skillnad mellan den dyraste och billigaste.

Då är där en gul klen kabel mellan[…]

@EbbevonVolvo , Ja nästa knarr får du […]

Imma i strålkastarna

Okej, tackar Skickat från min iPad med Ta[…]

Kupevärme

Är det "vanlig" AC eller ECC p&arin[…]