Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Volge skrev:Några tankar kring T4F-motorn?
Gå på t3 el t4 skippa t4f. Orkar inte gå in på varför igen. Det finns iaf ingen anledning att köra på etanol idag. Etanolen är död.
av Lövet
Derank skrev:
Volge skrev:Några tankar kring T4F-motorn?
Gå på t3 el t4 skippa t4f. Orkar inte gå in på varför igen. Det finns iaf ingen anledning att köra på etanol idag. Etanolen är död.
Du hade inga ordentliga argument förra gången och har det inte den här gången heller annat än din osakliga etanolhat.
Volge skrev:Uppdatering: bestämde mig idag för Svart v60 2012 T3 Momentum. 7500 mil, 130000 kr, nyservad, s/v. Blir nog bra!
:-)-) Misstänker att du provkörde och gillade T3:an. Jag hade en 2011 T3 Summum i 4 år som jag var jättenöjd med. Ingen raket, men det var inte det jag köpte heller. Funkade fin-fint att dra husvagn med också.

Du kommer säkert bli jättenöjd.
/M
av es335
Försäkra dig bara om att du får plats med en barnvagn i V60, samtidigt som en vuxen person får plats i baksätet. Själv har jag inte behövt ha någon barnvagn på massor av år, men jag blev lite besviken över att inte få in en vanlig vuxencykel i min V60 ens med fällt baksäte, utan att skruva av ett hjul. (På cykeln alltså)

För övrigt är V60 T3 en jättetrevlig bil. Och snygg!

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]