Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pumpnasare
barcusmrandt skrev:Haha jag tror jag är den enda på hela forumet som tycker om Mussel blue, och som tycker den är den mest speciella färgen och som passar s/v90 bäst Bild
Jag är så grå och tråkig själv så det blev en Mussel Blue beställdBild
Lånad bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av farmerswalk
pumpnasare skrev:
barcusmrandt skrev:Haha jag tror jag är den enda på hela forumet som tycker om Mussel blue, och som tycker den är den mest speciella färgen och som passar s/v90 bäst Bild
Jag är så grå och tråkig själv så det blev en Mussel Blue beställdBild
Lånad bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jodå, den är helt ok. :D
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Såg en hellackad electric silver här på forumet och det var en av de snyggaste bilar jag sett så.......
Användarvisningsbild
av Robbi
farmerswalk skrev:Såg en hellackad electric silver här på forumet och det var en av de snyggaste bilar jag sett så.......
Vad konstigt när det är Saville som är den snyggaste? Bild
av ansjo
Såg en "vanlig" silver V90 igår, och de är riktigt snygg! Annars hade jag valt något mittimellan Electric och Osmium alla dagar i veckan...nu fick det bli Osmium.
Användarvisningsbild
av Robbi
volvokhaled skrev:Såg en vit häromdagen, passar den som handen i handsken! Maple Brown är också snygg Bild
Hmm..du har polariserad smak. Den ena är snygg, den andra...
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Robbi skrev:
farmerswalk skrev:Såg en hellackad electric silver här på forumet och det var en av de snyggaste bilar jag sett så.......
Saville är snygg men inte snyggast 8)
Användarvisningsbild
av Robbi
farmerswalk skrev:
Robbi skrev:
Saville är snygg men inte snyggast 8)
Va? Titta här: Bild
av volvokhaled
Robbi skrev:
volvokhaled skrev:Såg en vit häromdagen, passar den som handen i handsken! Maple Brown är också snygg Bild
Hmm..du har polariserad smak. Den ena är snygg, den andra...
Haha! Smaken är som baken BildBild

Här sitter den på V70n, antar att det s[…]

Men jag förstår inte riktigt. Kan de in[…]

Nu när dom har tagit bort körlägesr[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. […]