- fre 02 okt 2015, 06:29
Sätt LED men sen när du provar så kommer du ångra dig att varför du satte pengar på skit för finns inte idag nå bra Led-glödlampor till bilar.
Moderator: Moderatorer
jeensa skrev:Jag får lämna tillbaka dom om jag är missnöjd så det är inte nåt problem. Visar dom sig va värdelösa så köper jag osram nightbreaker h7 istället att börja med. senare kanske någon mindre modell extraljus typ vision-x 4,5 tums ljusen lr liknande...Lämna tillbaka en öppnad förpackning med använda lampor??
mvh jensa
snoddasD5 skrev:Du skrev nog lite fel du menar 3st 2st sätter man inte det ser förjävligt ut.haha jag och en polare hade den diskussionen för nån vecka sedan.... Är ju norrlänning och _alla_ har ju extraljus här, för 15 -20 år sen var det 2 eller 4 som gällde, då monterade som på en rallybil om det var 4. Nu tycker vi 2 ser fult ut, 3 ska det vara.

SBergdahl skrev:Går ju att ta ur bilens lampor. Gjorde jag när jag hade hade 3x55w xenon fram. De gjorde ändå ingen skillnad.Men om du vill slå av extraljusen då, vid snöfall? har 3x70w xenon och lovar att jag vill ha bra heljus när jag släcker dom