Stänkskydd, tack! Det lär jag ju ha...
R-design, icke mer för den här gubben... jag åker V70 R-design idag och vill ha strikt komfort och har pga. detta inte ens valt större hjul än de 18" som sitter standard.
Moderator: Moderatorer
Perra83 skrev:Måste säga att plastmatta i bagaget är bland det tråkigaste man kan ha i en bil.Jag valde också den vändbara mattan och den känns lyxigt premium.
Jag valde tygmatta (vändbar) och kommer aldrig att välja plastmatta igen. Plast blir ful av första lilla vassa föremål. Tyg är väldigt lätt att dammsuga och hålla ren. Vi har även två mopsar som åker i bur men lite hår blir det i bagaget och det går överraskande lätt att dammsuga.
Perra83 skrev:Måste säga att plastmatta i bagaget är bland det tråkigaste man kan ha i en bil.Eftersom jag själv inte åker i bagagerummet så gör det inget om det ser tråkigt ut. Det som är skönt med plastmattan är däremot att man kan dumpa in blöta jordsäckar, blöta kläder och skor och allehanda annat utan att behöva bry sig. Sedan spolar man bara av skiten.
Jag valde tygmatta (vändbar) och kommer aldrig att välja plastmatta igen. Plast blir ful av första lilla vassa föremål. Tyg är väldigt lätt att dammsuga och hålla ren. Vi har även två mopsar som åker i bur men lite hår blir det i bagaget och det går överraskande lätt att dammsuga.
patnil68 skrev:Jaså? Har de ändrat? Det jag kikat på i bilhallen så har det funnits under golvet längst in (typ bakom sätesryggstöden). Sådär lagom lättåtkomligt. :-pGöranson skrev:Flikar in en fråga till, vilken storlek skall man ha på sim-kortet i bilen? Jag måste ju beställa ett tvillingkort från TeliaStandardformat.
Sim-släden återfinns i bagageutrymmet, under golvlocket på höger sida.