Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barcusmrandt
Nån som har massagestolar och kan komma med en liten review? har beställt de men aldrig provat...
Användarvisningsbild
av Krollspell
barcusmrandt skrev:Nån som har massagestolar och kan komma med en liten review?Bild har beställt de men aldrig provat...
Vad undrar du över? De funkar klockrent!
av barcusmrandt
Ja det var egentligen det jag undrade om det mest var en gimmick som kostar en del tusenlappar men som man aldrig riktigt använder för det funkar inte så bra, eller om det faktiskt funkar och man får en hyfsad massage
Användarvisningsbild
av Krollspell
barcusmrandt skrev:Ja det var egentligen det jag undrade Bild om det mest var en gimmick som kostar en del tusenlappar men som man aldrig riktigt använder för det funkar inte så bra, eller om det faktiskt funkar och man får en hyfsad massage Bild
OK!

Jag tycker absolut att det har en skön effekt, så inget jag ångrar, tvärtom är jag nöjd, för bästa effekt så ska man kanske inte ha jacka på sig :D
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Har testat det i alla möjliga bilar (A8, S-klass osv) och det är liknande funktion. Jag tycker faktiskt att det är bättre än väntat. Kanske inte något man har på i 5 timmar i sträck men ändå skönt och avslappnande. Plus att det går att justera.
av barcusmrandt
Krollspell skrev:
barcusmrandt skrev:Ja det var egentligen det jag undrade Bild om det mest var en gimmick som kostar en del tusenlappar men som man aldrig riktigt använder för det funkar inte så bra, eller om det faktiskt funkar och man får en hyfsad massage Bild
OK!

Jag tycker absolut att det har en skön effekt, så inget jag ångrar, tvärtom är jag nöjd, för bästa effekt så ska man kanske inte ha jacka på sig :D
Hehe ja man får kanske olja in sig lite med wd40 och köra med bar överkropp Bild
Användarvisningsbild
av Krollspell
barcusmrandt skrev:
Krollspell skrev:
OK!

Hehe ja man får kanske olja in sig lite med wd40 och köra med bar överkropp Bild
:lol:
Användarvisningsbild
av Krollspell
barcusmrandt skrev:
Krollspell skrev:
OK!

:lol:
av Kruthus
Jag får ofta träsmak och krampande lår när jag kör och tycker massage funkar riktigt bra, hade gärna haft det i nästa bil.
Användarvisningsbild
av sewen
Alltid på! Från resor på 2 minuter till resor på 6 timmar. Både jag och min fru använder det för jämnan.
Ventilationen däremot inte lika mycket. Endast om jag rört mig och blivit varm. Dessutom funkar den sådär men bättre än inget.

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]

Visa din semesterbil(d)

Mycket trevligt! Själv jobbar jag en vecka ti[…]