- ons 05 apr 2017, 18:46
Finns ingen egentligen bra anledning att inte montera ett bränslefilter även på bensin.
Moderator: Moderatorer
Cox skrev:När det gäller avgasröret till dieselvärmaren är det bara att byta själva flexröret.
http://www.webastocenter.se/shop/produc ... ig?tm=&sm=
Hade samma fel på mitt, gillade inte Volvos pris på ett nytt, så jag köpte en sådan i stället klart bättre pris
Bara att ta fram vinkelslipen och motera nytt med slangklämma som nytt sedan
sthlm skrev:Efter ett par bilar så vet man att allt som kostar pengar har en närmast onaturlig förmåga att komma samtidigt.245 45 18 är väl i alla fall självmant att åka på både sommar och vinter
Antingen så gör du som många av mina bekanta och säljer bilen för 25.000 ok köp en ny för 400.000 för att slippa alla dyra reparationer som skulle blivit dyrare än att köpa en ny (självbedrägeri).
Att man vill köra en nyare bil borde vara skäl nog för att slå till om man har råd utan att behöva ljuga för sig själv.
Väntar själv på den stora smällen med en -13 som snart är uppe på 18000 mil.
En styrled är bytt hittills så det blir stora servicen +kamrem, länkarmar, bromsar+bromsskivor, bussningar i fram och bakvagn, vindruta och säkert mycket mer.
Sen är både sommar och vinterhjul slut och dubbla uppsättningar 245/40 18 var inte gratis direkt med tanke på hur lite gummi och dålig komfort det är.
robinb3rgsten skrev: 245 45 18 är väl i alla fall självmant att åka på både sommar och vinterDet var vad som satt på/följde med när jag köpte den men funderar faktiskt på att byta "ner" mig.
sthlm skrev:Väntar själv på den stora smällen med en -13 som snart är uppe på 18000 mil.Haha, jag har en 2012 med snart 22000 mil på mätaren.
En styrled är bytt hittills så det blir stora servicen +kamrem, länkarmar, bromsar+bromsskivor, bussningar i fram och bakvagn, vindruta och säkert mycket mer.
Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]
Men vad jag ville säga är egentligen att[…]