Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barcusmrandt
Du kan ha rätt att det är en silver, osäker på om det är Electric silver dock, ser lite för mörk ut. Se på de sista sekunderna i klippet, där är den väldigt grå/silver. Oavsett, du får mussel blue nerlackad om det fortfarande var en fråga. Det lackas hos ÅF, på samma sätt som lackad diffuser.
av ansjo
troubleshooter skrev:Jag är relativt övertygad om att det är electric silver, tycker man kan se det vid sladd sekvenserna vid 32:10, däremot tror att kameran har problem med vitbalansen mot snön som gör att du får den blåakiga tonen
Kan vara så, men jag tycker den ser lite mörk ut för att vara electric. Kolla in backspegeln tex...
Men jag har haft fel förr :lol:..
av troubleshooter
I vissa vinklar ser den ut som musselblå, men i många andra så skimrar den i silver, är inte electric silver lite åt det blå/grön aktiga hållet i vissa vinklar?
av occe
Haha, att det ska vara så svårt. Men tror också det är electric silver, får åka in till Volvohandlaren och fråga annars...
Kamremsdrev vevaxel

Jag tror inte det skall vara någon bricka d&[…]

1986 GLT kamdrivning

Kugghjulen kan också jävlas. Hade en 24[…]

Skoj att läsa, då får förhop[…]

Om du har intresse att fixa lite själv i fram[…]