Moderator: Moderatorer

jimlindeborg skrev:Fast det är ju den sämsta anledningen till att ha en torkare? Hur mycket ser Caddy/Transporter förare ut bakåt? Finns ju sidospeglar att kolla i. Dessutom är min ruta knappt skitig nån gång heller :roll:

Min bil, mitt val.
När jag kör firmans Caddy ser man sämre bakåt.. Man får dels vara rejält överförsiktig när man byter fil då man bara har sidospeglarna till godo samt ibland t.o.m gå ut och kolla innan man backar om det är på nått ställe där det är svårt att se och lite tajt.
Att försämra körbarheten och sikten på en bil borde vara olaglig.. men det är det inte (vad jag vet) och det är som du säger din bil och ditt val, på samma sätt som det är min reaktion och åsikt angående det.
Blev tvungen att spola av bilen idag igen efter att ha hamnat på allt för mjukt underlag vid Gålö havsbad... :roll:
Idag blev det tvätt och montering av takräcke inför skidsemestern.[SMILING FACE WITH SMILING EYES]Bild

Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk
Bytte till sommardäck på V40n, Bor 19" blankpolerade antracit :D

Bild
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: bild fixad
Monterade 3st extraljus idag.
Ville ha ett separat relä och ingen fånig knapp i kupen. Rätt trångt under huven på dessa bilar så relät monterades inuti luftfilterboxen. Där var det gott om plats!
Hur smidigt som helst!!
  • 1
  • 725
  • 726
  • 727
  • 728
  • 729
  • 1912

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]

Laddbox

Jag köpte en begagnad Cetek Njord, hade redan[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]