Moderator: Moderatorer
barcusmrandt skrev: Fler bilder?Finns lite på garaget.org/sportsedan
Xanthopteryx skrev:Nu är automagiskt insynsskydd och Android auto tillagt. Får kanske lastbågar med också för totalt 6.000 kronor.Ni kommer inte ångra electric silver ;)
Tror vi har bestämt färgen också nu. Det blir Electric silver. Tror jag, kanske... :-P
Xanthopteryx skrev:Det gick bra tack. Frugan, som var ensam i bilen, klarade sig med bara muskelsmärtor i nacke och skulderparti samt ont i handlederna. Sjukgymnast inkopplad nu.Hoppas det blir bra och hon mår bra.
Intressanta funderingar. Jag skulle vilja se lite hur det är. Någon här som har som kan filma?
Ljudsystemet är det som är standard, inte det där onödigt dyra.
Pvpjtgb skrev:Stort tack.Xanthopteryx skrev:Det gick bra tack. Frugan, som var ensam i bilen, klarade sig med bara muskelsmärtor i nacke och skulderparti samt ont i handlederna. Sjukgymnast inkopplad nu.Hoppas det blir bra och hon mår bra.
Intressanta funderingar. Jag skulle vilja se lite hur det är. Någon här som har som kan filma?
Ljudsystemet är det som är standard, inte det där onödigt dyra.
Såg i tråden att ni lagt till AA redan, vill bara göra er uppmärksam på alla filmsnuttar som finns kring olika funktioner om ni inte redan sätt?
Volvo supportsida har detta om Smartphone Integration -> http://support.volvocars.com/se/Pages/c ... 5169e6069a