- ons 22 mar 2017, 13:29
jcartel skrev:falkn skrev:jcartel skrev:V90 Kinetic Business D3e med lite extrautrustning (Klimatpaket/VoC, park.sensor bak/fram m assist, kamera bak, CarPlay, drag, tonade rutor).
Kom inte och säg att den här bilen inte ser ut och känns SNYGG och PREMIUM :D Och det till under 360k kr :)
Det är helt klart en snygg bil och linjerna finns där. Det enda som stör bilden för mig är att fälgarna är två storlekar för små för att harmonera med designen. Fälgarna ser inte ut att vara designade för bilen. Jag har dock full förståelse för att det är något man får dra in på när man har en budget eller ett visst antal basbelopp att förhålla sig till.
Såklart är större fälgar snyggare, precis som träpanel och skinn är trevligare än plast och tyg.
Jag tycker personligen att dessa 18" hjul ser riktigt bra ut på bilen, däremot de standard 17" ser för trista ut tycker jag. För att inte tala om V90 utan Tors hammare (finns de ens? aldrig sett någon). Så ja, även jag tycker att det finns en gräns för hur lågt specad en kan vara och ändå se cool och snygg ut :)
Jag tycker min är snygg med min spec :) v90-r-design.png (1.13 MiB) Visad 800 gånger
Jag tycker fortfarande att det är en snygg bil. Har inget riktigt foto med sommarhjulen än dock :)
Volvo V90 D5 AWD R-Design Polestar
Volvo V70 T6 Inscription -13, Audi S6 Avant V10 -10, Volvo V70 R AWD -05, Subaru Impreza STi -05
Audi S6 Avant V8 -00, Subaru WRX -00, Subaru Legacy -97, Volvo V70 T5 -00, Volvo V40 T4 -98
SAAB, Ford, VW, Mini 1000 -68