Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Massa rappakalja, flyttar till klotterplanket.

/L
Användarvisningsbild
av falcon
Parkerar man längst bort på parkeringen med minst 50m till nästa bil i spöregn, så står det en gammal saab 99 eller simca bredvid bilen när man kommer ut :)
Användarvisningsbild
av Bosa
grammse skrev:ska volvo stå för att du drämmer upp dörren i ett räcke???? Det var nog det dummaste jag har hört på länge :???: :wink: :wink: :wink:
Be kommunen betala istället för de hade satt ett räcke ivägen när du skulle ur bilen :lol: :lol:
Jag ska minsann kräva husägaren på ersättning eftersom det skedde i dennes garage. Eeh, vänta nu det är ju jag det... :lol:
Användarvisningsbild
av Bosa
Man känner sig ganska billig när man klantar sig på det där viset måste jag säga. Tänker inte lacka om dörren utan fylla i med bättringsfärg. Vad är det bästa, köpa bättringsfärg på Volvo eller köpa färg hos en lackerare?

Eftersom det är repat ända ner till grundlacken så får man väl fylla i flera gånger, ska man försöka sig på att våtslipa också eller riskerar man bara att göra det värre?
av Addekarlsson
Köper du lackstift så brukar det sitta en pytteliten stålborste i skaftet, som man pillar rent med innan lackpill. För du ska ju inte ta runt omkring, utan bara lägga i jacket som blivit.
Jag hade köpt lackstift på volvo.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av vetten
Den där penseln som sitte i lackstiftet du köper hos Volvo är inte speciellt bra utan köp en BRA liten smal pensel på nåt annat ställe exempelvis nån som säljer konstnärsmaterial en liten tunn mjuk, det brukar funka MYCKET bättre :shock: Lycka till

vetten
Användarvisningsbild
av Bosa
Tack och bock för tipsen. Ska inhandla ett lackstift vilket jag redan hade gjort iofs men jag har nog lagt det nånstans så jag ska hitta det, mao så hittar jag det inte. :D
Användarvisningsbild
av Brainy
Hehe, jag skulle lägga igen ett stenskott igår, mest logiska platsen för att lägga lackstiftet på tyckte jag borde vara handskfacket. Men icke! där låg bara klarlacken, vart det andra är vet jag inte även om jag har något svagt minne av att jag någon gång plockat ur det ur byxfickan när jag stoppat tvättmaskinen... mao är det nog billigast att köpa ett nytt (beroende på hur tiden värderas)

mvh
Anders
Volvo 945 STARTAR EJ

då upptäckte dom att min inte få[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]

Brainys V60

Hej, Såg din föredömliga monter[…]