Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av börne
apersson850 skrev:Ett tag var det populärt att klistra dit Turbo på allting.
En polare köpte en Opel Rekord som förstabil med TurboDiesel på luckan, va fan har du köpt en diesel sa vi! Nä det är en bensinare sa polaren, förra ägaren hade tydligen satt dit emblemet :-O)
av Volvoraket
Perra83 skrev:Emblemen är mest i vägen. Både tvättvanten och torktrasan kan fastna bakom bokstäverna.
Det håller jag med om speciellt när man har lamullsvante då emblemen alltid gör att de fastnar lite av ullen. Sen ser det lite "clean" ut utan emblem så de blir nog väck under helgen.
Användarvisningsbild
av apersson850
Åtminstone under den här delen av året är lite ludd i ett emblem inte det första utseendemässiga eländet som jag lägger märke till på min bil...
Användarvisningsbild
av Perra83
apersson850 skrev:Åtminstone under den här delen av året är lite ludd i ett emblem inte det första utseendemässiga eländet som jag lägger märke till på min bil...
Men jag ser :lol:
Alla ska trivas!
Värm på emblemen med hårtorken så släpper dom ganska lätt.
av Rådlös
Steffe3: Jag resonerade som du när jag satte på dekalerna. Jag köpte dom av den här mannen: http://www.etanolexperten.se/
Nu bor jag visserligen inte i det värsta laglösa området, men har gjort det tidigare. Men dekalerna kan vara en del av min identitet "här i byn". Om någon månad har jag ägt bilen i 7 år. Jag har aldrig tankat annat än E85 i den.
av Volvoraket
apersson850 skrev:Åtminstone under den här delen av året är lite ludd i ett emblem inte det första utseendemässiga eländet som jag lägger märke till på min bil...
Är lite putsnörd så det stör faktiskt :lol: Gör det mest för att få ett cleant utseende annars är det ju två flugor i en smäll så att säga.

Det kommer ju värme men ibland är det f&[…]

@Wakki , Konsumentköplagens sträcker si[…]

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]