Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvoraket
Halloj,
tänkte ta bort alla emblem bak på min V70 2,5 ft MY11, bilen är svart så jag undrar om det blir nyansskillnader bakom emblemen när jag har tagit bort dem.
Ska man göra det överhuvudtaget? Vill ju inte att folk ska tro att man kör en d2:a och att man vill dölja det :lol:
Användarvisningsbild
av Bosse78
Du måste polera efter du tagit bort sen blir det bra.
av Rådlös
Men hur kan man "missta" 2.5FT och läsa ut att det skulle stå D2 i stället?
Jag har en V70 2.0F och samtidigt dekaler i sidorutan över tankluckan där det står "ETANOLBIL"- Det skäms jag inte för. Snarare tvärtom.
av oldtimersmc
har gjort det på några bilar och tycker att det är snyggt. Om du sen har lite pulver under huven så har du det som kallas för sleeper.
Kul som fan :D
Användarvisningsbild
av SRT
Förr brukade väl folk istället ta bort emblemen på snikmodeller som saknade någon form av kraft i motorn.Lite vax och polera efter så blir det bra ska du se.
Användarvisningsbild
av Steffe3
Rådlös skrev:Men hur kan man "missta" 2.5FT och läsa ut att det skulle stå D2 i stället?
Jag har en V70 2.0F och samtidigt dekaler i sidorutan över tankluckan där det står "ETANOLBIL"- Det skäms jag inte för. Snarare tvärtom.
Kanske skulle göra det jag med, minskar antagligen risken för slangning också. Varit utsatt för två försök Bild
Användarvisningsbild
av apersson850
SRT skrev:Förr brukade väl folk istället ta bort emblemen på snikmodeller som saknade någon form av kraft i motorn.
Det beror på hur man definierar "förr". Ett tag var det populärt att klistra dit Turbo på allting.
Användarvisningsbild
av apersson850
Det hade min 850 också.
För övrigt bryr jag mig inte om vad det står där bak, eller om det står något.

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Men vad jag ville säga är egentligen att[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]

Är det nån som vågat prova Suba[…]