Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tänk om Sverige kunde göra samma sak och subventionera miljöbilar...
Renen skrev:Styvt jobbat! Att fått till en beställning allrede!? Pratade med min handlare i fredags och fick svaret " V.15 kan vi börja sätta ihop en beställning" Långt till v.15....

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja, best. i forrige uke :) Bestillingen legges inn i morgen i ordre systemet :) Så må vente i 6 "lange" mnd. før levering i sept.
Perra83 skrev:
KrilleW skrev:Tänk om Sverige kunde göra samma sak och subventionera miljöbilar...
Då hade vi alla kört hybrider och elbilar 8)

Men pengarna går till annat som tycks löna sig...... :roll:
Typ ja... Nu vill dom dessutom strypa de luftburna transportvägarna... :-(O) Men jag ska inte lägga mer politik i denna tråd, utan istället grattade TS till en riktigt grym bil!... 8)
fjohan82 skrev:
Perra83 skrev:
KrilleW skrev:Tänk om Sverige kunde göra samma sak och subventionera miljöbilar...
Då hade vi alla kört hybrider och elbilar 8)

Men pengarna går till annat som tycks löna sig...... :roll:
Typ ja... Nu vill dom dessutom strypa de luftburna transportvägarna... :-(O) Men jag ska inte lägga mer politik i denna tråd, utan istället grattade TS till en riktigt grym bil!... 8)
:) Det blir veldig bra bil :) Har tenkt på Electric Silver Metallic. Har også sett på Pine Grey fargen men den ser grønn ut ;) Hvilken farg synes dere en skal velge ? ;)
Vit 8) ;;-O
Frode60 skrev:
Renen skrev:Styvt jobbat! Att fått till en beställning allrede!? Pratade med min handlare i fredags och fick svaret " V.15 kan vi börja sätta ihop en beställning" Långt till v.15....

Ja, best. i forrige uke :) Bestillingen legges inn i morgen i ordre systemet :) Så må vente i 6 "lange" mnd. før levering i sept.
Bara att gratulera!

Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]