- tis 14 mar 2017, 09:34
Vi gick från V70 till V60 precis när vi fick våran dotter.
Jag V60:in var helt bort vald som modell, jag menar hur skall vi få plats med en Labrador och barnvagn + packning.
Fick lånat en V60 för tjänsteresa, och tog då tillfället i akt att testa utrymmena, och precis om många skriver är V60:in alldeles lagom..
Vi funderade mycket, hur ofta är hunden med… vad exakt är det vi har med oss osv.
Vagnen är smidig ( brio go next) och tog bara halva bagaget.
Nu efter snart två år med V60:in är vi hur nöjda som helst!
Man packar smart dom gångerna vi åker på semester i övrigt få vi alltid plats!
Nu är det dags att byta bil igen, men nu är frågan om vi kan få ihop två barn i denna bil…
Men som sagt, bilen är mycket trevlig att köra, lagom tyst.
Nästa bil skall dock ha den riktiga navigatorn, samt värme i baksätet..
D3 (vea) med automat är även snål, körde den på otroliga 0,41 i helgen när vi var iväg en längre sväng..
Jag V60:in var helt bort vald som modell, jag menar hur skall vi få plats med en Labrador och barnvagn + packning.
Fick lånat en V60 för tjänsteresa, och tog då tillfället i akt att testa utrymmena, och precis om många skriver är V60:in alldeles lagom..
Vi funderade mycket, hur ofta är hunden med… vad exakt är det vi har med oss osv.
Vagnen är smidig ( brio go next) och tog bara halva bagaget.
Nu efter snart två år med V60:in är vi hur nöjda som helst!
Man packar smart dom gångerna vi åker på semester i övrigt få vi alltid plats!
Nu är det dags att byta bil igen, men nu är frågan om vi kan få ihop två barn i denna bil…
Men som sagt, bilen är mycket trevlig att köra, lagom tyst.
Nästa bil skall dock ha den riktiga navigatorn, samt värme i baksätet..
D3 (vea) med automat är även snål, körde den på otroliga 0,41 i helgen när vi var iväg en längre sväng..
XC60 D3 Classic Aut MY17
V40 D2 Aut MY 16
V40 D2 Aut MY 16