Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av psi
Har haft min V60 tre år och beställt en XC60 som är på ingång. Var förbi handlaren för kolla detaljer om bytet och frågade för skojs skull vad jag får köpa ut bilen för. Fick då pris på 180' och blev lite sugen då vi har funderat lite på ha två bilar.

Har en V60 D4 vea motor och 8 stegs automaten momentum business advandced. Utöver har jag driver support, onyx metallic, tonade rutor och backkamera. Däcken är byta förra säsongen både sommar och vinter. Rullat snart 9 000 mil.

Kollat lite bilpriser.se och blocket men svårt veta slutpriser på affärer.

Tycker ni det låter som en god affär?
psi skrev:Har haft min V60 tre år och beställt en XC60 som är på ingång. Var förbi handlaren för kolla detaljer om bytet och frågade för skojs skull vad jag får köpa ut bilen för. Fick då pris på 180' och blev lite sugen då vi har funderat lite på ha två bilar.

Har en V60 D4 vea motor och 8 stegs automaten momentum business advandced. Utöver har jag driver support, onyx metallic, tonade rutor och backkamera. Däcken är byta förra säsongen både sommar och vinter. Rullat snart 9 000 mil.

Kollat lite bilpriser.se och blocket men svårt veta slutpriser på affärer.

Tycker ni det låter som en god affär?
Kolla regnr på bilpriser.se så s er du vad den är värd
Om bilen fungerat bra och ni behöver två bilar låter det som en bra affär.

Ska du köpa lös den för 180.000:- för att sedan sälja den privat är jag inte alls säker på att du gör någon enastående affär.

Hej Nu har det gått ett bra tag och jag har […]

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej ti[…]

Hej Har samma fel här, har haft isär t&a[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Jag köpt hem Mcase-säkringar för a[…]