Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Driver Support (vet att det heter nåt annat nu) verkar saknas på classic-bilarna, vilket jag tycker är synd.
V70/XC70 och XC60 har ju haft det, även om jag är medveten om att inte V70/XC70 hade alla funktioner.

Det är ju fantastiska säkerhetsfunktioner som egentligen borde vara standard.
Persvante skrev:Driver Support (vet att det heter nåt annat nu) verkar saknas på classic-bilarna, vilket jag tycker är synd.
V70/XC70 och XC60 har ju haft det, även om jag är medveten om att inte V70/XC70 hade alla funktioner.

Provade att bygga en D4. Det fanns ett Intellisafe assistant paket för 9900 kr som tillägg om det är det du menar....
putte66 skrev:
Persvante skrev:Driver Support (vet att det heter nåt annat nu) verkar saknas på classic-bilarna, vilket jag tycker är synd.

Provade att bygga en D4. Det fanns ett Intellisafe assistant paket för 9900 kr som tillägg om det är det du menar....
Så heter det troligen? Borde vara standard på Classic-modellerna.
De har ju valt att inte skicka med nåt denna gången känns det som.
Nu finns det ju redan en Classictråd så nån kanske kan slå ihop dit.
Senast redigerad av 1 W.A.P.E., redigerad totalt 0 gånger.
de skickade med så mycket på XC60 så det finns inga marginaler kvar på S/V60in :-)

Det kommer garanterat mer framöver, de har ju nyss dragit igång och när XC60in är slutsåld lär man konv´centrera sig på V60in Det brukar ju ändras flera gånger under en classic period

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]

Motoroljenivå

Jag har en V 50 automat 2011 men en D 4 motor. Den[…]

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej […]