Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Malmoo
SundanceKid skrev:Är väl lika bra beställa 2 till då.

Skickat från min Iphone

Tänkte samma sak, ångra mig dock ganska snabbt när jag fick höra de kostade 4900 kr styck.
Användarvisningsbild
av Sleeper
Vad fasen ska man fästa lillnyckeln i? Vanlig nyckelring går ju inte hålet. Helst vill man ju ha möjlighet att fästa den i typ ett gummiband, ifall man ska bada eller liknande och inte vill lämna nyckeln på stranden.

Jag trodde att polestarnyckelringen med gummiband som jag fick med bilen var tänkt till lillnyckeln, men icke. Den nyckelringen förstår jag faktiskt inte överhuvudtaget hur man ska använda. Har någon lyckats tänka bättre än mig?
Det här är bästa lösningen jag sett hittills, och den lämnar ju övrigt att önska:
Bild
av Gorban
SundanceKid skrev:4900 kan väl inte stämma?
Jag ska höra med min säljare vad en sån går på!

Skickat från min Iphone
Kan Volvo ta 1800 kr för träinläggningar till nyckeln kan de säkert ta 4900 för den vattentäta nyckeln.
av Jacobsson
Har kilopriset på nycklar gått upp så mycket!
Behövde en ny till min xc60 för några år sedan, den gick på 2 000kr och var som dom är nu med tekniken (typ).
av least
Den lilla nyckeln kostar ca 180*10 kr om man kikar på priserna i USA.
av Malmoo
SundanceKid skrev:Ska åka förbi Volvo en dag. Återkommer med pris!

Skickat från min Iphone

Jag hoppas att jag har fel och att ni får rätt. Vill gärna ha en extra, men det priset betalar jag inte.

Har ett mail med tidigare nämnd prisuppgift, får hoppas säljaren har dålig koll.

Sant.. tror tyvärr inte att PDC-kuddar skulle[…]

Startmotorn har precis som generatorn ingen sä[…]

Är inte det där hål som någo[…]

Precis som Cotag skrev, har också sätt […]