Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej

Var uppe hos min volvohandlare idag. Har alltid haft volvo on call med klimatpaketet på min v90, alltså med inbyggd programmerbar bränslevärmare. Men idag fick han upp någon flik på datorn där det stod "bränslevärmare ej tillgänglig". Då sa han att någonstans i bakhuvudet har han ett minne av att det inte funkar med bränslevärmare till bi-fuel, men han var absolut inte säker.

Någon av er som vet något av detta? När jag bygger bilen i "bygg din volvo" appen så kan jag lägga till värmaren utan problem, blev väldigt orolig nu eftersom jag verkligen vill ha bränslevärmaren!

Ska få svar imorgon från säljaren...

har leverans v.25 :D

Med vänlig hälsning, Philip
Philipvolvo97 skrev:Hej

Var uppe hos min volvohandlare idag. Har alltid haft volvo on call med klimatpaketet på min v90, alltså med inbyggd programmerbar bränslevärmare. Men idag fick han upp någon flik på datorn där det stod "bränslevärmare ej tillgänglig". Då sa han att någonstans i bakhuvudet har han ett minne av att det inte funkar med bränslevärmare till bi-fuel, men han var absolut inte säker.

Någon av er som vet något av detta? När jag bygger bilen i "bygg din volvo" appen så kan jag lägga till värmaren utan problem, blev väldigt orolig nu eftersom jag verkligen vill ha bränslevärmaren!

Ska få svar imorgon från säljaren...

har leverans v.25 :D

Med vänlig hälsning, Philip

Jeg har hatt min Bi-Fuel i over en måned, og joda den har varmer. Fungerer perfekt.

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]