Rille66 skrev:Idag fick jag mina stänkskydd monterade på min V60 CC.Kan du visa någon eller några bilder på hur det ser ut ? Vad kostade det ?
Moderator: Moderatorer
Rille66 skrev:Idag fick jag mina stänkskydd monterade på min V60 CC.Kan du visa någon eller några bilder på hur det ser ut ? Vad kostade det ?
CabBO skrev:Kostade 480 för fram och lika mycket för bak.Rille66 skrev:Idag fick jag mina stänkskydd monterade på min V60 CC.Kan du visa någon eller några bilder på hur det ser ut ? Vad kostade det ?
CabBO skrev:Ser bra ut tycker jag.Det gjorde Upplands motor, stänkskydden var restade när jag köpte bilen. Men det borde inte vara svårt att göra själv.
960kr för fram och bak. Monterade du dit dom själv ?
Dogfight skrev:Ser bra ut tycker jag oxå. Beställde med alla skydd även bak på kanten till bagaget. Har beställt en leasing-bil så kanske bra o skydda såna kanter o minska risken med stenskott från egna hjulen. Vad är det för fälgar du har vinterdäcken på. Kanske såna jag får oxå kanske.Hera 16 tum.
Rille66 skrev: Hera 16 tum.Står samma i kontraktet ok då vet jag hur de ser ut tack.
Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]
Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]