Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
JanneP77 skrev:
bankb skrev:Nu blir det ju lite mörkare på bilderna. Men jag tycker dom har lyckats väldigt bra med toningen. Varit alldeles för ljus på tidigare modeller.

Hade beslutsångest om jag skulle välja fabrikstoningen eller inte. Nu känns det ändå bra att ha valt den.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Håller med om att toningen var alldeles för ljus på tidigare modeller. Den här är helt perfekt tycker jag, väldigt mörk men går ändå att se lite in.

Ni är medvetna att bilderna på min bil har tonade rutor men framrutan och sidor fram är fabrikston? Jag tycker dock själv att framrutan är mörkare än min förra XC70 my15
av bankb
Robbi skrev:
JanneP77 skrev:
bankb skrev:Nu blir det ju lite mörkare på bilderna. Men jag tycker dom har lyckats väldigt bra med toningen. Varit alldeles för ljus på tidigare modeller.

Hade beslutsångest om jag skulle välja fabrikstoningen eller inte. Nu känns det ändå bra att ha valt den.

Håller med om att toningen var alldeles för ljus på tidigare modeller. Den här är helt perfekt tycker jag, väldigt mörk men går ändå att se lite in.

Ni är medvetna att bilderna på min bil har tonade rutor men framrutan och sidor fram är fabrikston? Jag tycker dock själv att framrutan är mörkare än min förra XC70 my15
Aha, bara så jag förstår rätt, är bakrutorna tonade från fabrik eller i efterhand?

Användarvisningsbild
av Robbi
bankb skrev:
Aha, bara så jag förstår rätt, är bakrutorna tonade från fabrik eller i efterhand?

De är tonade från fabrik, alltså med tillvalet "tonade rutor" ej originaltoning som i framrutan. Fast den är också mörkare än tidigare modeller. Har du valt "tonade rutor" vid beställningen så blir de så här, nästan kolsvarta och man kan se in om man står nära, men inte speciellt detaljerat. Det är svårt att exempel om det vad som ligger vid fötterna i baksätet, urskilja om det är en kamerar med loggan "Canon" eller en gympabäg. Hoppas du förstår.
av northfarm
Hämtade vår cc igår, 2 veckor tidigare än beräknat! Har kört en liten tur med den och den är störtskön att köra, känns verkligen som att man kör bilen, inte åker!
Ska försöka pilla in en bild :D
av northfarm
V90.jpg
V90 CC Pro
V90.jpg (850.16 KiB) Visad 827 gånger
northfarm skrev:Hämtade vår cc igår, 2 veckor tidigare än beräknat! Har kört en liten tur med den och den är störtskön att köra, känns verkligen som att man kör bilen, inte åker!
av bankb
northfarm skrev:
V90.jpg
northfarm skrev:Hämtade vår cc igår, 2 veckor tidigare än beräknat! Har kört en liten tur med den och den är störtskön att köra, känns verkligen som att man kör bilen, inte åker!
Grattis till en snygg bil!

Så skönt att mitt sista datum för ändring var igår. Nu behöver jag inte fundera på ändringar mer! :)

av kekke
vitt eller pärlemor vitt jävlig fin bil snyggt med svart toning av rutorna
av northfarm
kekke skrev:vitt eller pärlemor vitt jävlig fin bil snyggt med svart toning av rutorna
Den är solidvit, fick den lackbehandlad.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33
V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]