Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Var i landet huserar du benny? För 1500 lackar jag gladeligen om min front.
Användarvisningsbild
av Derank
ja, den lackeraren vill jag ochså ha numret till. Jag som själv har tillgång till lackbox skulle inte lackera om en front åt någon för 1500pix svart. Men så gillar jag inte att lackera heller så, lämnade tom bort 2 backspegelkåpor en gång i tiden bara för att jag inte ides........
Användarvisningsbild
av Ilduce77
KrilleW skrev:Njae, 79kr/månad kostar det. Men år ändå i mina ögon ett prisvärt tillval. Räcker ju med en ny vindruta per år för att det ska löna sig.

OKQ8 har en liknande försäkring som kostar 89kr/månad (75kr om man är medlem) som jag tycker är lite bättre då den omfattar mer. SBM kräver dessutom vid glasskada att man åker till Carglass. OKQ8 får man som jag förstår lämna in till Volvoverkstäder också, vilket jag föredrar. Rent krasst skulle man kunna ha bägge försäkringarna och få 6000 i självriskersättning vid vagnskada.
Hmm.. Jag är övertygad om att jag inte betalar 79kr/månad för försäkringen med självriskreducering. Det är antingen 299kr eller 399kr/år

Jag har haft den försäkringen i flera år, så jag kanske ligger kvar i en tidigare prisgrupp..
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]