Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
Så noga har jag inte följt vad som händer bland Skånes Volvohandlare att jag vet vad "lilla" skandalen var. Så har du sagt A får du säga B. ;-) Det kan ju inte vara några "statshemligheter" direkt. ;-)

Jag har för övrigt ingen relation till Kristianstads Automobil utöver den jag nämnde: Att jag köpte min senaste bil av dem. Bilen hade jag kunnat träffa på var som helst i landet. Den de hade att erbjuda råkade helt enkelt ha en spec som kom nära mitt ideal samtidigt som den inte var helt orimligt prissatt i mitt tycke. Sedan skötte de sin sida av affären på ett trevligt och proffsigt sätt. Därav mitt positiva intryck.
Bara att googla på företaget och lägg gärna till "böter" etc så dyker det upp en del träffar från ~2002 bland annat.
av andersuw
Du har så rätt. Och ja, det där var ju inget vidare även om Kristianstads Automobil inte var den enda syndaren. Den som genom sitt feladresserade emejl satte Konkurrensverket på spåren visar sig för övrigt vara identisk med just min säljare. ;-) Man man får ju hoppas och tro att de lärt sig sin läxa vid det här laget.
av audiman
Dom har säkert tagit sin medicin och lärt sig, vid det här laget:)
Annars är det ett välskött företag, med en trevlig lastbilsanläggning också.
Livet går vidare och det brottet är ju preskriberat nu.
Strålkastarbyte

En fråga, jag har bytt båda mina str&a[…]

VCM-epidemi, VOC - service krävs

Jag har inte hört något speciellt i Sve[…]

Kolvringar etc b4b

Dom kom ut,skall det inte vara låsbricker ti[…]

Däckdimension Volvo v90 2025

På min gamla hade jag 17 vinter och 22 somma[…]