Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KrilleW
Derank skrev:Fronten såg ju bara för trist ut alltså , den gamla ser ju tusen gånger aggressivare ut.
Jag tycker snarare tvärtom. Att den nya har ett betydligt mer "aggressivt" utseende. Den gamla ser i mina ögon ganska glad ut, medan den nya är skitförbannad.

Bild
Bild
av Icebear
Ja att bilen ser förbannad ut är en fördel när man kommer bakom framförvarande bilen i vänsterfilen då flyttar dom på sig snabbare :twisted:
av sorsj
Men den metallicblå srtrax ovanför här, den med jättefälgarna, visst ser den ut att gå på styltor?
av andersuw
KrilleW skrev:Jag tycker snarare tvärtom. Att den nya har ett betydligt mer "aggressivt" utseende.
Ja ögonen är ju som smala streck och nosen morrar argsint. Om man fäller speglarna bakåt kan man förstärka det aggressiva uttrycket ytterligare. ;-)
av Primus
Mycket bra! Jag tycker den ser både läcker och "aggressiv" ut. Den enda randanmärkning jag har är bakre/tredje fönstret. Lite japanskt över den. Sedan finns det en sak jag inte fattar. Grillen är ju bilvärdens häftigast just nu, om det är stående ribbor. Men vissa bilar har en utslätad med rutor.. :evil: . Vad är det för larv? Någon som vet vilka modeller som har vilken grill? JAg brukar fnysa åt dem som stylar sina bilar. Ger lite tärningar i backspegel-varning. Men, om jag hamnar med en modell med rutig grill skulle jag buta till en med ribbor.

För mig som just börjat surra runt en V90 skedde en växling direkt. En XC60 vill jag ha. Mitt leasingavtal går ut i december så det känns perfekt.
av Reneras
Ja vad säger man?....väntar på en ny XC 60 som levereras om knappt 3v, jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om den nya modellen, fronten är hur snygg som helst men från bakdörrarna och bakåt är jag inte helt överens med mig själv. Tycker bakändan gör att bilen i mina ögon påminner för mycket om X1 till X3, där har Audi hittat en egen stil. Prislappen är jag inte heller helt med på även om det kommer billigare modeller som exempelvis D3 varianten, får se hur man kommer att gå till väga för att nå tjänstebilsmarknaden för en D4 med automatlåda borde de lösa så att de når volymer.
av Icebear
Primus skrev:Mycket bra! Jag tycker den ser både läcker och "aggressiv" ut. Den enda randanmärkning jag har är bakre/tredje fönstret. Lite japanskt över den. Sedan finns det en sak jag inte fattar. Grillen är ju bilvärdens häftigast just nu, om det är stående ribbor. Men vissa bilar har en utslätad med rutor.. :evil: . Vad är det för larv? Någon som vet vilka modeller som har vilken grill? JAg brukar fnysa åt dem som stylar sina bilar. Ger lite tärningar i backspegel-varning. Men, om jag hamnar med en modell med rutig grill skulle jag buta till en med ribbor.

För mig som just börjat surra runt en V90 skedde en växling direkt. En XC60 vill jag ha. Mitt leasingavtal går ut i december så det känns perfekt.
Jag håller med!Bakdelen tror jag att man kommer att vänja sig med för det gjorde jag när v70 kom .
Det blir nog en fin bil att köra.Hoppas att det dyker upp lite specifikationer snart om förbrukning och 0-100 km :D
av KrilleW
Icebear skrev:
Primus skrev:Mycket bra! Jag tycker den ser både läcker och "aggressiv" ut. Den enda randanmärkning jag har är bakre/tredje fönstret. Lite japanskt över den. Sedan finns det en sak jag inte fattar. Grillen är ju bilvärdens häftigast just nu, om det är stående ribbor. Men vissa bilar har en utslätad med rutor.. :evil: . Vad är det för larv? Någon som vet vilka modeller som har vilken grill? JAg brukar fnysa åt dem som stylar sina bilar. Ger lite tärningar i backspegel-varning. Men, om jag hamnar med en modell med rutig grill skulle jag buta till en med ribbor.

Jag håller med!Bakdelen tror jag att man kommer att vänja sig med för det gjorde jag när v70 kom .
Det blir nog en fin bil att köra.Hoppas att det dyker upp lite specifikationer snart om förbrukning och 0-100 km :D

Finns redan specifikationer.

http://www.mestmotor.se/automotorsport/ ... ga-modell/
av Icebear
KrilleW skrev:
Icebear skrev:

Finns redan specifikationer.

http://www.mestmotor.se/automotorsport/ ... ga-modell/
Tackar :-)-)
av oykkh
Vad kan denna skönhet hamna på för pris på Privatleasing tro? Ngn som kan ge en gissning??

Skickat från min iPad med Tapatalk
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 40

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]