- lör 04 mar 2017, 07:06
Dryga veckan med CC och trivs väldigt bra. När man kör bilarna så länge som jag gör och många mil blir skillnaden större vid bytet. Det jag är mest nöjd med är hur chassiet tillsammans med AWD gör bilen både mjuk och stabil när det börjar svänga, 75% av mina 2500mil/år rullar på 70-90 vägar och en del grusväg. Motorn räcker bra till för mig trots lite mindre hästkrafter än den tidigare, den är mjukare/segare i gången och hörs inte på landsväg.
Har ni hund så beställ ett stötfångarskydd i rostfritt bak, för hundens skull och om ni vill slippa repor i den lackade ytan. Så här hade man inte tänkt till riktigt i utformning.
Och som skrivits tidigare, den skitar ned sig otroligt baktill så accepterar ni inte det blir det mycket tvättande men det ju V90 generellt. Den riktigt suger upp skiten.
Har ni hund så beställ ett stötfångarskydd i rostfritt bak, för hundens skull och om ni vill slippa repor i den lackade ytan. Så här hade man inte tänkt till riktigt i utformning.
Och som skrivits tidigare, den skitar ned sig otroligt baktill så accepterar ni inte det blir det mycket tvättande men det ju V90 generellt. Den riktigt suger upp skiten.
V90 CC D4 AWD - 17