Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av guldbajare
extragloves skrev:
Perra83 skrev:
guldbajare skrev: Precis satt 2st plastdistanser i varje framfjäder. mycket bättre utan dom monterade :)

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
Dom satt kvar på min bil. Körde rätt länge med dom. Tyckte bilen va hög fram och fick se dom... :-(O)
Haha. Har hela tiden tyckt min ser hög ut i fram och mycket riktigt sitter det några vita plastdistanser där. Bara att slita ur dem eller måste man jacka upp bilen? Var så skitigt nu att jag inte ville testa
Man bör nog lyfta upp bilen lite i fram. Dom är ju klämda i fjädern så blir nog svårt utan..

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
av Hagge310
Jonathan81 skrev:Någon som vet om man kan få stänkskydd till r design? När man bygger bilen på volvos hemsida går det kombinera, men min säljare säger att det inte passar....
Det går, jag har det på min. Din säljare får nog läsa på lite mer. Bild

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
av Jonathan81
Hagge310 skrev:
Jonathan81 skrev:Någon som vet om man kan få stänkskydd till r design? När man bygger bilen på volvos hemsida går det kombinera, men min säljare säger att det inte passar....
Det går, jag har det på min. Din säljare får nog läsa på lite mer. Bild

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Fel av mig, det passar inte min då jag har style kittet.....
av barcusmrandt
Jag valde bara lackad diffuser och dubbla rör bak, istället för hela stylingkitet, för att kunna ha stänkskydd.
av FilipDjurberg
Jag går i tankarna att byta upp mig från T5 till T6 AWD Polestar, någon som har erfarenhet av detta och påverkas leveransdatum? Bilen har inte åkt i produktion än. Är det värt dom extra pengarna att byta upp sig? :???:
Användarvisningsbild
av fjohan82
FilipDjurberg skrev:Jag går i tankarna att byta upp mig från T5 till T6 AWD Polestar, någon som har erfarenhet av detta och påverkas leveransdatum? Bilen har inte åkt i produktion än. Är det värt dom extra pengarna att byta upp sig? :???:
T6 AWD är brutal! Har du utrymmet så tycker jag att du ska slå till. :-)-)
För övrigt verkar T6an vara en sällsynt maskin, har inte sett många alls...
av ansjo
FilipDjurberg skrev:Jag går i tankarna att byta upp mig från T5 till T6 AWD Polestar, någon som har erfarenhet av detta och påverkas leveransdatum? Bilen har inte åkt i produktion än. Är det värt dom extra pengarna att byta upp sig? :???:
Jag provade en V90 T6 och jämfört med min XC60 T5 märkte jag inte så jättemycket upp till 100, men låg man i motorvägsfart och trampade till så jäklar...sedan om det är värt ca 60 000 är upp till var och en. Jag tror det blir T6 i min nästa bil iaf :lol: .
av liketlever
Äntligen så ändrades det till färdigbyggd i Torslanda 3/3 :D
inte många veckor kvar nu tills man får se sin osedda köpta bil.
hoppas bara det inte blir som grisen i säcken :shock: (B) (:-)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 39

Kan ju säga att ditresan efter en arbetsvecka[…]

Avskavda kablar ?

Hittade dessa avskavda kablar idag i motorrummet p[…]

Hej! Tänkte lägga ut en intressekoll p&a[…]

B30a i en 740?