- lör 07 jul 2007, 07:55
Ja det var lite ocker faktist..
Nu får jag önska er alla en trevlig semester och hoppas att ni får lite bättre väder..
Kl 13.30 lyfter mitt plan till krotaien o kommer hem om tre veckor.
Kan även passa på att tala om att det igår var 37 grader varmt i kroatien och sol :D
M.v.h mojja
Doby skrev:AUX ingår men då kan man inte styra ipoden från stereon, USB/Ipod kostar 5700 extra, tar man bara usb-kabel så sparar men 300..lite konstigt det här för med en extrakabel borde det gå att koppla ipoden till usbkabeln. helt enkel sjukt dyrt bara för att kunna styra ipoden från stereon....[/quotemojja skrev:
Nu förstår jag inte riktigt trodde usb anslutningen ingick i highperformence stereon? Eller e det något extra man måste kryssa i. Har ej sett något sådant tillval.
M.v.h mojja
Ja det var lite ocker faktist..
Nu får jag önska er alla en trevlig semester och hoppas att ni får lite bättre väder..
Kl 13.30 lyfter mitt plan till krotaien o kommer hem om tre veckor.
Kan även passa på att tala om att det igår var 37 grader varmt i kroatien och sol :D
M.v.h mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul