NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mojja
Doby skrev:
mojja skrev:

Nu förstår jag inte riktigt trodde usb anslutningen ingick i highperformence stereon? Eller e det något extra man måste kryssa i. Har ej sett något sådant tillval.

M.v.h mojja
AUX ingår men då kan man inte styra ipoden från stereon, USB/Ipod kostar 5700 extra, tar man bara usb-kabel så sparar men 300..lite konstigt det här för med en extrakabel borde det gå att koppla ipoden till usbkabeln. helt enkel sjukt dyrt bara för att kunna styra ipoden från stereon....[/quote

Ja det var lite ocker faktist..

Nu får jag önska er alla en trevlig semester och hoppas att ni får lite bättre väder..

Kl 13.30 lyfter mitt plan till krotaien o kommer hem om tre veckor.
Kan även passa på att tala om att det igår var 37 grader varmt i kroatien och sol :D

M.v.h mojja
av MrS40NElectricSilver
Hehe dem rike dem kan hehe :) skoja lite den ser skit bra ut din bil
du köpt hade inte tackat nej till dem fälgarna faktiskt..
Ha det bra från Skåånepågen
av iDrive
Evil Angel skrev:Tjena här kommer en länk på bilen om du vill kolla hur en svartmetallic ser ut.

ursäkta dröjsmålet var tvungen att skicka in datorn på lagning

http://www.garaget.org/?car=56486

Mvh Nicklas
Vrååålsnygg! :-)-)
Min förra bil var en svart men jag har tröttnat på att tvätta den jämt så min nya bil är precis som den du visar fast silvermetallic utan vingen.
Jag kommer att ta lite bilder och posta så fort jag hinner ... och när det har slutat regna (j**la pissväder).
av addeer
Till Evil Angel....grymt snygg bil!!
Jag ska själv byta bil nu till hösten det blir nog en V50 2,0D eller nya V70 förmodligen 2,0F isåfall.
Men V50 är ju jävligt snygg och den räcker till storleksmässigt och 2,0D går fint i motorn oxå.
Vilka fälgar är det du har på din bil..?...Spartacus 17 tum?
Har du sportchassiet oxå?
Min bil jag har nu är svart och jag vill ha en annan färg funderar på vit eller silver vi får se.
Användarvisningsbild
av Evil Angel
Tack så mycket för kommentarerna :oops:

Japp det är 17" spartacus fälgar
och det är sportchassi på den tycker faktiskt att det är riktigt skön komfort trots det :)

Jag är supernöjd med bilen än så länge 8)

skicka gärna upp bilder på era egna v50 så man får se sen får ni gärna lägga en och annan röst på min bil på garaget om ni har lust
http://www.garaget.org/?car=56486 :D

ps:Snygga bilar Appel och Saab_91 :)
Användarvisningsbild
av Appel
Här kommer några "halvtaskiga" bilder tagna med mobiltelefonen och något skitig bil, men det speglar kanske "reklambilen" i vardagen!

Bild
Bild
Bild
Byta motorolja V60

Bilen har gått 6900 mil, V60 T3 2018 Servi[…]

Jag hade samma fel med värmen och det var egr[…]

Hej! Undrar vart man kan få tag i denna gumm[…]

Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]